DirectX 10 i 11 nie będą obsługiwane w grze Syndicate. Twórcy tłumaczą, dlaczego zdecydowali się postawić wyłącznie na stary dobry DirectX 9.
DirectX 10 i 11 nie będą obsługiwane w grze Syndicate. Twórcy tłumaczą, dlaczego zdecydowali się postawić wyłącznie na stary dobry DirectX 9.
- Kiedy pierwszy raz dodaliśmy wsparcie dla DirectX, ocenialiśmy zarówno DX9 jak i DX10. Doszliśmy do wniosku, że DX 10 nie oferuje dużo więcej od swojego poprzednika - wyjaśnia Kivling. Dodaje, że w większym stopniu rozważano wsparcie dla "świetnego" DirectX 11, jednak i ten pomysł porzucono.
- Aby w pełni wykorzystać DX 11, sądzimy, że musielibyśmy fundamentalnie przeprojektować spore przestrzenie naszego silnika, a to byłoby zbyt ryzykowne. Zamiast tego, skupiliśmy nasze zasoby na upewnieniu się, że doznania, jakie zapewniamy na DX 9 są tak dobre, jak to możliwe - dodaje.
Syndicate na naszych półkach sklepowych wyląduje 24 lutego. Niespełna miesiąc przed premierą gra doczeka się wersji demonstracyjnej trybu kooperacji, która będzie przeznaczona na Xboksa 360 i PlayStation 3. Oprócz konsol, wydanie sklepowe trafi także na pecety.