EverQuest idzie śladami swojego następcy. Sony Online Entertainment postanowiło, że i ten tytuł zaadaptuje coraz popularniejszy ostatnimi czasy model biznesowy free-to-play.
EverQuest idzie śladami swojego następcy. Sony Online Entertainment postanowiło, że i ten tytuł zaadaptuje coraz popularniejszy ostatnimi czasy model biznesowy free-to-play.
Twórcy liczą oczywiście na podobny wzrost zainteresowania pierwszą częścią. - Użytkownicy EverQuesta to jedni z najbardziej lojalnych i wytrwałych graczy spośród wszystkich istniejących MMO - pisze producent Thom Terrazas na oficjalnej stronie gry. - Dzięki zmieniającemu się każdego dnia krajobrazowi chcemy się upewnić, że gra podlega ciągłej ewolucji i utrzymuje zaangażowanie graczy na wysokim poziomie, a także przyciąga nowych użytkowników - dodaje.
Osoby, które chcą cieszyć się w pełni darmową rozgrywką, muszą liczyć się z ograniczonym dostępem do ras, klas, slotów i wielu innych rzeczy. Sony Online Entertainment zaoferuje graczom srebrne (5 dolarów) i złote (15 dolarów za miesiąc) konta, gwarantujące większe możliwości. Pojawi się też sklep w świecie gry, w którym za pomocą mikropłatności będzie można kupić rozmaite rzeczy - od mountów przez ubrania po punkty doświadczenia.
Sony nie zapomina o osobach, które wcześniej grały w EverQuesta. Dla wszystkich z aktualnie wykupioną subskrypcją firma przewidziała złote, a dla osób w przeszłości związane z tą masówką - srebrne członkostwo. Jeżeli macie jakiekolwiek pytania do twórców gry, możecie je zadawać za pośrednictwem Facebooka i Twittera. Najciekawsze kwestie zostaną omówione w trakcie Webcastu, zaplanowanego na 2 lutego.