Twórcy Dark Souls przepraszają za błędy techniczne. Gra może nie doczekać się kontynuacji

Patryk Purczyński
2012/01/31 19:21

Hidetaka Miyazaki ostro krytykuje Dark Souls deklarując jednocześnie, że jego studio jest w stanie zaoferować lepszy poziom techniczny gry. Nie wie jednak, czy będzie miało taką okazję.

Twórcy Dark Souls przepraszają za błędy techniczne. Gra może nie doczekać się kontynuacji

Choć Dark Souls było jedną z najwyżej ocenionych gier ubiegłego roku, znalazło się pod ostrzałem dyrektora działu kreacji w studiu From Software, Hidetaky Miyazakiego. - Mieliśmy trudności techniczne. Niedobrze się stało, że przez nie przechodziliśmy, ale szczerze mówiąc, to była gra robiona na całkiem dużą skalę - nawet w kwestii budżetu i oczekiwań - przyznaje na łamach Edge'a.

- Jest nam bardzo przykro z powodu problemów, jakie spowodowaliśmy. Były sfery, w których nasza strona techniczna nie nadążała za rozmiarem gry. Nie wiemy nawet, czy będziemy mieli kolejną szansę. Jesteśmy pewni, że możemy poprawić dotychczasowe niedociągnięcia i stworzyć jeszcze lepszy świat. Nie wiemy tylko, czy użytkownicy wybaczą nam popełnione już błędy - dodaje.

GramTV przedstawia:

Dark Souls zarówno na Xboksie 360 jak i na PlayStation 3 legitymuje się w portalu Metacritic średnią ocen 89/100. W naszej recenzji gra wypadła jeszcze lepiej - Chowaniec wystawił produkcji From Software notę 9,1/10.

Komentarze
19
Usunięty
Usunięty
01/02/2012 08:59

"Dark Souls w mediach zrobiło furorę, która powinna wprawić producentów w głębokie ukontentowanie. Zamiast tego szef działu kreacji zastanawia się, czy gracze wybaczą jego ekipie popełnione błędy.""W tym przypadku mamy do czynienia... No właśnie, z czym? Zwykłą szczerością czy przesadnią surowością w ocenie własnego projektu?"Jak to z czym? Przecież wiadomo o co chodzi od razu. O japoński honor. Lepiej się cieszmy, że nie popełnił seppuku.Mam nadzieję, że teraz Miyazaki-san będzie chciał się zrewanżować poprzez wydanie DS na PC :)Będę pierwszy w kolejce do zakupu :)

Kafar
Gramowicz
01/02/2012 08:54

Większych problemów technicznych nie zauważyłem a błędy w grze które są pozwoliły nie jednemu graczowi na ukończenie tej gry. JEstem pewny że bez pewnych błędów liczba osób które ukończyły tytuł by zmalała ;)

Lordpilot
Gramowicz
01/02/2012 00:01

> Problemem Dark Souls są fatalne wyniki sprzedaży. Sprzedali tyle kopii gry na dwóch platformach

Dnia 31.01.2012 o 22:23, Aver88 napisał:

co Wiedźmin na jednej niszowej.

Jesteś w błędzie. Tomek Gop (wielki fan obydwu Soulsów) podawał kiedyś na Polygamii info, że i Namco (wydawca) i From (deweloper) weryfikowało prognozy sprzedaży - na plus :) Wszystko w czasie kiedy większośc japońskich deweloperow notowała straty. W samej Japonii gra zaliczyła kilkakrotnie lepszy start niż Demon''s Souls, a pierwszą partię nakładu wyprzedano jeszcze do końca 2011 r.Poszło też oficjalne info, że przed końcem 2011 r. do sklepów powędrowało 1,5 mln. egzemplarzy (wg. niepełnych danych i prognoz "vgcrapu" ten nakład mogł zejść do końca 2011 ; w listopadzie 2011 sprzedaż wynosiła prawie bańkę - gra debiutowała w październiku przypominam) - to sporo jak na tak specyficzny i mocno niszowy tytuł.Nie wiem więc o jakich "fatalnych wynikach" mówisz, skoro jest dokładnie odwrotnie. Zrozum, że nie każdy tytuł ma budżet na poziomie pierdyliarda dolarów i nie musi się sprzedać w nakładzie co najmniej 5 mln. żeby na siebie zarobić i się zwrócić.------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------Co do newsa. Japończycy to honorowi perfekcjoniści. Podobno DS dość okrutnie zasysa w jednej lokacji jeśli idzie o framerate, nie dziwne więc że facet przeprasza ;-)




Trwa Wczytywanie