Silnik Star Wars: The Old Republic rozchwytywany

Patryk Purczyński
2012/02/23 17:48

Unreal Engine i CryEngine mogą tylko pomarzyć o takim zainteresowaniu. Na przestrzeni ostatnich tygodni tysiące producentów gier uzyskało prawo do skorzystania z Hero Engine.

Silnik Star Wars: The Old Republic rozchwytywany

Ponad pięć tysięcy developerów pozyskało licencję na wykorzystanie silnika Hero Engine - informuje Develop. Niesłychaną popularność technologia zdobyła przede wszystkim dzięki Star Wars: The Old Republic. BioWare'owi udało się stworzyć wysokobudżetowe MMO oparte na subskrypcjach ze stosunkowo małą liczbą błędów tuż po premierze.

Nie dziwi zatem, że część zasług przypisano silnikowi. - W styczniu byliśmy zasypywani tysiącami zapytań od studiów, dużych i małych. Nigdy wcześniej nie przeżyliśmy czegoś takiego - mówi Neil Harris, dyrektor ds. operacyjnych w firmie Idea Fabrik, która stworzyła Hero Engine.

GramTV przedstawia:

Gratulujemy sukcesu.

Komentarze
23
Usunięty
Usunięty
03/03/2012 02:44
Dnia 24.02.2012 o 08:29, Phoenix napisał:

Dziś chyba 1 kwietnia, hahaha. Silnik, który nie potrafi uciągnąć 16 graczy na WZ bez spadków FPSów, o slideshow open PVP nawet nie wspominając. Ci, którzy nie narzekają, grają chyba tylko PVE albo mają coś ze wzrokiem.

albo nie nabili jeszcze 50lvl i nie widzieli Ilum. TOR to największe gówno ostatnich lat. jedynie marteking mają kuźwa bezbłędny, aż mi się rzygać chce od tych samozachwytów na tym badziewiem.

Usunięty
Usunięty
24/02/2012 08:29

Dziś chyba 1 kwietnia, hahaha. Silnik, który nie potrafi uciągnąć 16 graczy na WZ bez spadków FPSów, o slideshow open PVP nawet nie wspominając. Ci, którzy nie narzekają, grają chyba tylko PVE albo mają coś ze wzrokiem.

Gar
Gramowicz
24/02/2012 07:28
Dnia 24.02.2012 o 01:24, Doneshi napisał:

komu tnie temu tnie, mi na lapku nic zlego sie nie dzieje, a jest calkiem stary. : ) oczywiscie, znam niektorych sytuacje na open pvp, widzialem jak klatkuje, ale to wina BioWare, a nie silnika. i gra na prawde miala malo bledow po premierze w porownaniu do np wow''a, co nie znaczy,ze mogli dopracowac ta kwestie bardziej

Hah, w końcu ktoś kto nie narzeka. :)




Trwa Wczytywanie