W Prototype 2 gracze mogą odstawić poważną opowieść na bocznicę i oddać się nieskrępowanej niczym destrukcji otoczenia, jak w GTA IV - mówi Matt Armstrong z Radical Entertainment.
W Prototype 2 gracze mogą odstawić poważną opowieść na bocznicę i oddać się nieskrępowanej niczym destrukcji otoczenia, jak w GTA IV - mówi Matt Armstrong z Radical Entertainment.
- To nie do końca pasuje do typu postaci, jaką jest Niko. To w gruncie rzeczy dobry człowiek, który został przyparty do muru. Mimo to uważam, że na tym etapie gracze dostrzegają kiedy schodzą z wyznaczonej ścieżki, a ich poczynania nie są spójne z bohaterem. Jeśli jednak czerpią z tego radość, kim my jesteśmy, by próbować ich od tego powstrzymać? - pyta retorycznie.
W trakcie dotychczasowych testów dało się jednak dostrzec, że gracze zaciągali - jak określa to Armstrong - hamulec ręczny i nie pozwalali sobie na zbyt daleko posunięte szaleństwa. - Skłaniali się ku zachowaniom bardziej moralnym, a my nie musieliśmy wcale ustanawiać jakichś barier. To pozwala nam na zaoferowanie większej swobody, by wszyscy mogli grać tak, jak uznają to za stosowne - dodaje przedstawiciel Radical Entertainment.
Prototype 2 ma wyznaczony termin wydania na 27 kwietnia. Tego dnia gra zadebiutuje na Xboksie 360 i PlayStation 3. Wersja pecetowa ujrzy światło dzienne dopiero 24 lipca.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!