Dyrektor kreatywny Assassin's Creed III opowiada o kluczowych zmianach, jakie zajdą w grze względem jej wcześniejszych odsłon. Poruszone przez niego kwestie obejmują najważniejsze aspekty rozgrywki.
Dyrektor kreatywny Assassin's Creed III opowiada o kluczowych zmianach, jakie zajdą w grze względem jej wcześniejszych odsłon. Poruszone przez niego kwestie obejmują najważniejsze aspekty rozgrywki.
Nie tylko walka przejdzie jednak w najnowszej odsłonie serii gruntowną przemianę. - Chciałem odejść od bardzo liniowej natury przechodzenia od jednej misji do następnej. Taka struktura była obecna w poprzednich częściach. Oczywiście historia odgrywa tu bardzo ważną rolę, ale świat gry oferuje mnóstwo możliwości w zakresie różnorodności i zadań pobocznych. Pracujemy nad tym, by misje nieobowiązkowe miały większe znaczenie - opisuje Hutchinson.
Jak stwierdza, w Assassin's Creed III "gracze sami konstruują swoje przeżycia i opowiadają historię". Przypominamy, że Ubisoft ustalił już termin wydania gry na 31 października. Zachęcamy też do zapoznania się z bliższymi szczegółami na temat najnowszego Assassin's Creeda.