Creative Assembly odrzuca zarzuty o rzucaniu kłód pod nogi modderom

Grzegorz Bonter
2012/03/22 13:35

Czyżby Creative Assembly specjalnie komplikowało modowanie gier z serii [Total War aby zwiększyć sprzedaż DLC? Studio zaprzecza i tłumaczy swoje podejście.

Creative Assembly odrzuca zarzuty o rzucaniu kłód pod nogi modderom

Creative Asseembly jest znane przede wszystkim z gier z serii Total War. Niestety, fani strategii z pewnością zauważyli, że z kolejnymi odsłonami TW rośnie skomplikowanie narzędzi moderskich dla entuzjastów. Oczywiście gracze płynący na fali zamieszania wokół DLC do Mass Effecta 3 i innych tytułów Electronic Arts zaczęli podejrzewać, że być może studio chce w ten sposób poprawić sprzedaż własnych dodatków. CA stanowczo temu zaprzecza i wyjaśnia:

"Tak nie jest. Jeżeli już, to wierzymy bardziej w nastawienie: im więcej wsparcia dla modów, tym więcej DLC sprzedasz. Zawsze ciężko nam było wspierać mody i wymaga to sporo pracy. Dlatego zrezygnowaliśmy z czegoś innego (...) Powinniśmy pozwolić ludziom to robić. Nie mamy żadnego filozoficznego problemu z modami" - powiedział dyrektor studia, Mike Simpson.

GramTV przedstawia:

Nie ma więc o co się martwić i jeżeli ktoś wahał się z tego powodu nad zakupem dodatku Zmierzch Samurajów do Shoguna 2, to ma teraz drogę wolną. Sam dodatek pojawi się w sprzedaży jeszcze w tym miesiącu.

Komentarze
12
Usunięty
Usunięty
22/03/2012 23:00

Z wielką chęcią zobaczyłbym moda Third Age na silniku Shoguna 2. Prowadzenie Wysokich Elfów ku bramom Mordoru po trupach orków byłoby ciekawym przeżyciem.

Usunięty
Usunięty
22/03/2012 21:15
Dnia 22.03.2012 o 20:44, dark_master napisał:

Zobaczymy ile zajmie gra po aktualizacji, ale wydaje mi się, że to nie będzie nadpisane 5G tylko dodatkowe 5G, to jednak sporo; i tak bym ściągnął ze względu na przyśpieszenie działania (loading trwa wieki), ale jednak większość tego 5 giga to będą grafiki - grafik i dzwięki -których na tą chwilę nie wykorzystam, mimo że będe miał to na twardym. A z automatyczną aktalizacją, wcześniej nie miałem problemy (nawet do DOWa 2 było to chybo coś w okolicach 1G tylko), a tu nagle 5, na mój net to problem, zwłaszcza , że serwery przed chwilą padły...

Usunięty
Usunięty
22/03/2012 20:44

Dnia 22.03.2012 o 19:50, Uther_pl napisał:

cóż, patch 1.3 do pierwszego wiedźmina ważył 2 GB (sama gra chyba 5 jeśli mnie pamięć nie myli) i instalował się godzinę, bo wymieniana była przy okazji połowa silnika. Cholera wie jak głęboko trzeba było ingerować by móc te poprawki do shoguna wprowadzić. Anyway, to że musisz instalowac tego patcha, to akurat wina źle skonfigurowanego steama, masz to w każdej grze. Ja akurat lubię to, że dodatek integruje się z podstawką, raz że nie mam dzieki temu dwóch identycznych gier, dwa, jak się gra w multi, jest szersza baza graczy. Starczy spojrzeć co się stało z DoW2 gdy wyszedł drugi dodatek z nowym multi..




Trwa Wczytywanie