Drugą część listy obiecują zaprezentować już jutro. Tymczasem cieszcie się wymienionymi poniżej poprawkami.
- Ekran startowy (launcher) posiada teraz opcję włączania i wyłączania DLC.
- Do gry dodano zwierzęta.
- W Akcie III dodano trofeum wilkołaka.
- Dodano nowe, losowo rozmieszczone, miecze.
- Naprawiono błąd w wartości dodatkowego czasu działania eliksiru na poziomie 2 w zdolności ‘Specjalista: Eliksiry’.
- Naprawiono błędny opis zdolności ‘Kontrola Mocy’.
- Naprawiono błędny opis zdolności ‘Alchemik’.
- Naprawiono błędny opis zdolności ‘Amplifikacja’ na poziomie 2.
- Naprawiono błędny opis zdolności ‘Przepływ energii’ na poziomie 2.
- Naprawiono błędny opis zdolności ‘Kontrola mocy’ na poziomie 2.
- Naprawiono błędny opis zdolności ‘Synteza’ na poziomie 2.
- Naprawiono błędny opis zdolności ‘Zmysł walki’.
- Naprawiono błędny opis eliksiru Krakwa.
- Poprawka do balansu zdolności ‘Garda’ na poziomie 2.
- Poprawiono błędne obliczanie obrażeń dla zdolności ‘Młynek’.
- Poprawiono efekty iskier i brak obrażeń przy unikach podczas walki z wrogiem.
- Poprawiono błędne powiadomienia podczas używania znaku Aksji na golemach.
- Miecz Runiczny Mahakamski Sihil jest teraz importowany poprawnie z zapisów gry z Wiedźmina 1 do nowej gry.
- Parowanie ciosów i znaki ulepszają się wraz ze zwiększonym wigorem Geralta .
- Naprawiono błąd związany z parowaniem ciosów. Nie można już parować ciosów za 0 obrażeń.
- Osłabiono moc znaku Quen. Zużywa się on teraz po jednym lub dwóch otrzymanych ciosach.
- Podczas walk z bossami pasek adrenaliny już się nie ładuje.
- Naprawiono błąd powodujący, że znak Igni nie zadawał obrażeń bezpośrednio po ciosie mieczem.
- Naprawiono nietypowe zachowanie gry podczas jednoczesnego rzucania bomb i zapisywania gry.
- Kejran rzuca teraz pod koniec walki mniejszą ilością głazów.
- Naprawiono błąd umożliwiający używanie eliksirów przy poziomie toksyczności równym 100%.
- Cios kończący użyty na zgnilcach nie dodaje już dodatkowej broni.
- Redańscy żołnierze w Akcie III pojawiają się teraz poprawnie.
- Ogień zdejmuje teraz znak Quen podczas walki ze smokiem w Akcie III.
- Poprawiono celowanie w smoka w Akcie III.
- Dodano nowe statystyki dla NPCów poprawiające balans rozgrywki w Akcie III.
- Efekty eliksiru Kot znikają teraz podczas dialogów i przerywników.
- Oznaczenie celu i nazwy przeciwników zostały usunięte z walki na pięści.
- Poprawiono wyświetlane nazwy upiorów.
- Wprowadzono kilka poprawek w zachowaniu NPCów podczas walk (prowokowanie).
- Naprawiono zachowanie NPCów po walce.
- Przed rozpoczęciem dowolnej sceny wszelkie efekty krytyczne zadane graczowi są anulowane.
- Poprawiono nietypowe zachowania ubioru podczas używania znaku Heliotropu.
- Wprowadzono kilka poprawek w minigrze kościany poker.
- Wprowadzono kilka poprawek w minimapach.
- Poprawiono kilka ujęć w dialogach.
- Poprawiono kamery w zadaniu “Klątwa krwi”.
- Naprawiono walkmesh w namiocie Roche’a.
- Naprawiono walkmesh w kanałach w Akcie III.
- Naprawiono walkmesh podczas podążania za Roche w Akcie III.
- Naprawiono walkmesh na centralnym dziedzińcu Loc Muinne.
- Naprawiono walkmesh w pobliżu obozu Nilfgaardu w Akcie III.
- Naprawiono kilka kolizji kamer.
- Naprawiono kolizje dachu namiotu w Akcie III.
- Naprawiono kolizje w domu rzeźnika we Flotsam.