Zgodnie z obietnicą CD Projekt RED opublikował drugą listę zmian, jakie znajdą się w Edycji Rozszerzonej Wiedźmina 2, która zadebiutuje 17 kwietnia.
Zgodnie z obietnicą CD Projekt RED opublikował drugą listę zmian, jakie znajdą się w Edycji Rozszerzonej Wiedźmina 2, która zadebiutuje 17 kwietnia.
51. Naprawiono kolizje na statku Roche’a.
52. Naprawiono kolizje skrzyni na statku w Akcie II.
53. Naprawiono plakat na bramie Flotsam.
54. Naprawiono kolizje flagi temerskiej.
55. Poprawiono kilka lokacji, dekoracji, walkmeshy i innych.
56. Dokonano drobnych poprawek w blendingu środowiska.
57. Dokonano szeregu poprawek w oświetleniu postaci.
58. Naprawiono latające meshe w Prologu.
59. Naprawiono migające drzewa w Akcie III.
60. Naprawiono migającą trawę na lokacji z Draugiem.
61. Naprawiono teksturę niskiej rozdzielczości na skałach w obozie Zakonu Płonącej Róży.
62. Naprawiono grafikę Dzikiego Gonu w Akcie III.
63. Poprawiono zegar na panelu Medytacji.
64. Poprawiono teksturę podczas Medytacji.
65. Poprawiono ikonkę lunety w Ekwipunku.
66. Dodano proporzec magów do Epilogu w Loc Muinne.
67. Dodano flagi nilfgaardzkie w Akcie III.
68. Dodano nowe efekty dźwiękowe do magii w Epilogu.
69. Poprawiono stragany we Flotsam, tak by zamykały się na noc.
70. Poprawiono problem z głową Geralta na przerywniku filmowym w Prologu.
71. Poprawiono mimikę twarzy golema.
72. Poprawiono efekt bezwładności (ragdoll) na ciele golema.
73. Naprawiono efekt bezwładności dla nekkerów.
74. Poprawiono zniekształcenia głosu Saskii na przerywnikach filmowych w Akcie II.
75. Muzyka trybu “skradanie” jest teraz zapisywana i pojawia się po wczytaniu gry.
76. Dodano szereg poprawek do ścieżki dźwiękowej przerywników filmowych.
77. Dodano brakujące dźwięki w przerywnikach filmowych w Akcie III.
78. Poprawiono synchronizację dźwięku przerywników filmowych.
79. Naprawiono balans pomiędzy dźwiękiem i muzyką w Epilogu.
80. Naprawiono problemy związane z odtwarzaniem muzyki w Epilogu.
81. Naprawiono pogłos w kanałach w Akcie III.
82. Naprawiono dźwięk teleportu maga.
83. Naprawiono zachowanie tłumu w amfiteatrze w Akcie III.
84. Poprawiono miejsce odpalania przerywnika filmowego ze śmiercią Geralta w Loc Muinne.
85. Naprawiono sytuację gdy Geralt mógł powiedzieć Detmoldowi, że posiada włócznię, podczas gdy nie była ona obecna w ekwipunku.
86. Triss będzie teraz zawsze rzucała czar podczas rozmowy z rannym elfem w Akcie I.
87. Shilard trzyma figurkę Triss pokazując ją Assire.
88. Naprawiono zablokowanie ruchu Roche’a podczas walki z żołnierzami na murach w Akcie III.
89. Naprawiono błąd blokujący postęp w zadaniu “Spisek” w Akcie II.
90. Przedmioty zebrane podczas Prologu pojawiają się teraz w poprawnych miejscach na początku Aktu I.
91. Poprawiono interakcję z megaskopem Sheali w Akcie III.
92. Poprawiono efekt rozjaśnienia na drzwiach podczas używania Medalionu w Akcie III.
93. Można teraz zabrać ekwipunek ze skrzyni po walce z Letho w Akcie I.
94. Dodano ekwipunek do skrzyni Detmolda.
95. Naprawiono ekwipunek znajdujący się w zasobnikach w Akcie III.
96. Naprawiono gesty Letho w dialogu w Akcie III.
97. Naprawiono nieścisłości we wpisach do dziennika.
98. Grymuar Detmolda wyświetla się teraz poprawnie jako kategoria “Przedmioty Fabularne” w Ekwipunku.
99. Naprawiono sytuacje gdy po naciśnięciu „Esc” nie było dostępne Menu.
100. Można teraz zapisać stan gry podczas wędrówki przez las w towarzystwie Aneżki.
101. Dokonano licznych poprawek w opcjach zapisu stanu gry i związanych z nimi panelach menu.
102. Dokonano licznych poprawek w lokalizacjach.
Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - Edycja Rozszerzona ukaże się w wersji pudełkowej na Xboksa 360, a na PC będzie dostępna w formie darmowej aktualizacji dla posiadaczy podstawowego wydania.