Zbiórka pieniędzy na Wasteland 2 ma się w najlepsze. Mimo to, Brian Fargo, projektant całości, wciąż podgrzewa atmosferę. Na blogu projektu zapewnił, iż gracze niedzielni nie powinni nawet interesować się tym tytułem.
Zbiórka pieniędzy na Wasteland 2 ma się w najlepsze. Mimo to, Brian Fargo, projektant całości, wciąż podgrzewa atmosferę. Na blogu projektu zapewnił, iż gracze niedzielni nie powinni nawet interesować się tym tytułem.
"Opcje społecznościowe" oznaczają dla wielu graczy tytuł casualowy. Wasteland 2 NIE BĘDZIE taką grą. (...) Mówiąc o nowych pomysłach będę bardziej ostrożny w doborze słów. (...)
O co konkretnie chodziło znanemu projektantowi?
Lubię chwalić się swoimi osiągnięciami w grze znajomym - czy to w rozmowie czy poprzez tablice wyników. Jestem też ciekawy jak idzie moim przyjaciołom: ile zużyli amunicji, kogo zabili, jaki mają poziom doświadczenia.
Nic nie zmusi nas do tego, abyśmy zmienili swoją koncepcję, aczkolwiek mogą pojawić się pewne pomysły, które moglibyśmy wziąć pod uwagę, aby nasza gra była jeszcze lepsza. Tak naprawdę powodem, dla którego nie robimy trybu multiplayer jest to, iż negatywnie wpłynąłby on na całą narrację.
Fargo powiedział też, na co możemy liczyć jeśli na produkcję projektu uda się uzbierać 2 miliony dolarów.
Za te pieniądze będziemy mogli sfinansować rzeczy, których wszyscy oczekują: większy świat, więcej dialogów, bardziej dopracowaną grafikę i dźwięk. (...) Narzędzia moderskie to z kolei zupełnie inna para kaloszy. Rozważamy udostępnienie ich fanom, ale na pewno nie w dniu premiery. Chcę, aby zespół maksymalnie skupił się na dopracowaniu elementów, które mają znaleźć się w grze.
W chwili gdy piszę tę wiadomość do wspomnianego pułapu brakuje nieco ponad 400 tysięcy dolarów. Dzięki uzbieranym do tej pory funduszom Wasteland 2 ukaże się nie tylko na PC, ale również Linuksie oraz Macach. Potwierdzono również, iż produkcja ta doczeka się polskiej wersji językowej!