Ostatnia kampania nie wypaliła, ale Fntastic ma kolejny pomysł. Twórcy The Day Before nie składają broni

Patrycja Pietrowska
2024/10/23 12:45
1
0

Escape Factory nie spotkało się z zainteresowaniem na Kickstarterze, a Fntastic ogłasza kolejny projekt.

Pod koniec września bieżącego roku powrócili twórcy The Day Before – produkcji, która zaliczyła spektakularną porażkę. Wystartowało Fntastic 2.0, którego misją ma być dostarczanie gier wysokiej jakości. Firma ma również kierować się przejrzystością, uczciwością i profesjonalizmem. Ogłoszony we wrześniu projekt – Escape Factory – nie spotkał się jednak z wystarczającym zainteresowaniem na Kickstarterze. Kampania została anulowana, ale Fntastic ma już kolejny pomysł.

The Day Before
The Day Before

Fntastic powraca z kolejnym pomysłem. Tym razem zespół chce stworzyć horror o nazwie ITEMS

W mediach społecznościowych ukazał się nowy wpis od deweloperów z Fntastic. Jak przekazał zespół, Espace Factory nie wzbudziło wystarczającego zainteresowania, a prace nad projektem zostały „tymczasowo zawieszone”. Kampania na Kickstarterze również została anulowana, a „żadne fundusze nie zostały zebrane”.

To jednak nie oznacza, że Fntastic zamierza się poddać. Ogłoszono bowiem rozpoczęcie prac nad nową grą akcji w klimacie horroru, zatytułowaną ITEMS. Twórcy zamierzają zaoferować w pełni grywalne demo, gdyż dla zespołu ważne jest, aby „nasi gracze mieli szansę przetestować grę z wyprzedzeniem”.

Wasze życzenia są dla nas bardzo ważne i z przyjemnością ogłaszamy rozpoczęcie prac nad nową grą akcji-horrorem o nazwie ITEMS. To jest dokładnie to, na co wielu z was czekało! Gdy będziemy mieć w pełni grywalne demo, możemy rozpocząć nową kampanię na Kickstarterze lub zbadać inne opcje wydania. Ważne jest dla nas, aby nasi gracze mieli szansę przetestować grę z wyprzedzeniem.

Ponieważ rozwój ITEMS będzie wymagał znacznych zasobów, zdecydowaliśmy się na równoległe wydawanie gier mobilnych, aby wesprzeć ten proces. Wszystkie fundusze wygenerowane z tych aplikacji zostaną przeznaczone bezpośrednio na rozwój. Wierzymy, że pomoże nam to stworzyć grę marzeń. – przekazali twórcy we wpisie na platformie X.

GramTV przedstawia:

Zespół podkreślił również, że wpis jest częścią nowej polityki firmy, opartej na przejrzystości.

Wczytywanie ramki mediów.

Komentarze
1
Hithaeglir
Gramowicz
Dzisiaj 13:05

Kierują się na rynek gdzie nie są "znani"?