- Zdajemy sobie sprawę, że niektóre z premier miały być wcześniej. Chcemy jednak wypuszczać jak najlepsze gry i potrzebujemy więcej czasu na ich dopracowanie – wyjaśnił Marek Tymiński, prezes City Interactive. Przedstawił również wyniki sprzedaży niektórych tytułów i plany na przyszłość.
Wiemy zatem, że Sniper: Ghost Warrior trafił już do 2,5 mln klientów, a City Interactive liczy, że wkrótce przekroczony zostanie próg 3 mln sprzedanych egzemplarzy. Lepszy rezultat ma osiągnąć kontynuacja tego FPP-a, która będzie bardziej zaawansowana pod względem technologicznym. Przypomnijmy, że pierwsza odsłona bazowała na Chrome Engine 4 od Techlandu (Call of Juarez), natomiast druga skorzysta z CryEngine 3 firmy Crytek (Crysis).
City Interactive szacuje, że 200 do 250 tysięcy graczy zdecyduje się na zakup najnowszej odsłony zręcznościowej strzelanki samolotowej Combat Wings: Great Battles of WWII. Jeśli zaś chodzi o futurystyczną grę akcji Alien Fear, to w tym przypadku firma spodziewa się wyniku na poziomie kilkuset tysięcy sztuk. Jednak najważniejszą, obok Sniper: Ghost Warrior 2, premierą tego roku ma być shooter w realiach II wojny światowej zatytułowany Enemy Front, który powstaje w zespole Stuarta Blacka (producent FPS-a Black na PS2 i Xboksa). Celem jest powtórzenie sukcesu osiągniętego przez pierwszą odsłonę wspomnianego tytułu.
Z kolei w przyszłym roku doczekamy się debiutu gry z gatunku cRPG tworzonej przez ekipę Tomasza Gopa, który pracował wcześniej w CD Projekt RED nad produkcjami z serii Wiedźmin. Szczegółów na razie na jej temat nie znamy. Wiemy natomiast, że wyżej wymienione daty premiery, które uległy przesunięciu, będą miały swoje odzwierciedlenie w tegorocznych wynikach spółki City Interactive.