Dan Pinchbeck ze studia thechineseroom przedstawił swoją koncepcję na stworzenie kontynuacji horroru Amnesia: Mroczny Obłęd. Opowiedział też o wyznaczonych priorytetach.
Dan Pinchbeck ze studia thechineseroom przedstawił swoją koncepcję na stworzenie kontynuacji horroru Amnesia: Mroczny Obłęd. Opowiedział też o wyznaczonych priorytetach.
Pinchbeck zdradza, że w przeciwieństwie do Mrocznego Obłędu, w którym główny bohater nie wydostawał się poza ciasne korytarze i niewielkie pomieszczenia średniowiecznego zamku, w A Machine for Pigs pojawi się więcej otwartych przestrzeni. Zapewnia jednocześnie, że Frictional Games wykonało kawał świetnej roboty, dostosowując silnik pierwszej części do potrzeb kontynuacji.
Zdaniem dyrektora działu kreacji w thechineseroom, jakość wizualizacji jest równie ważnym czynnikiem w dozowaniu odpowiednich doświadczeń co mechanika rozgrywki. - Ten temat wypłynął dopiero niedawno - stwierdza. - Nie chodzi o to, że jakość prezentacji była w grach kwestią zaniedbywaną, ale o brak dyskusji na temat tego, że może ona stanowić integralną część rozgrywki - tłumaczy.
- Takie gry, jak Assassin's Creed, Skyrim czy S.T.A.L.K.E.R. robią wrażenie wcale nie dzięki swojej mechanice, a niesamowitym światom, które prezentują - dodaje. Czy Amnesia: A Machine for Pigs będzie w stanie zaoferować zbliżony poziom prezentacji świata? Przekonamy się o tym pod koniec tego roku, kiedy gra zawita na komputery osobiste.