Na początku nic nie wskazywało na to, że Christianowi Allenowi uda się zebrać wymagane 200 tysięcy dolarów, by mogła ruszyć produkcja gry Takedown - realistycznej strzelanki, w której nie uświadczymy efektów rodem z amerykańskich filmów akcji, ale za to będziemy mogli zakosztować rozgrywki spod znaku pierwszych odsłon Rainbow Six oraz SWAT.
Ostatecznie się jednak udało. Na konto twórców wpłynęło ponad 220 tysięcy dolarów, dzięki czemu Takedown będzie mógł ujrzeć światło dzienne. Oznacza to, że otrzymamy w końcu grę z gatunku, za którym niektórzy gracze zdążyli się już stęsknić - realistyczną strzelankę, w której najważniejsze będzie planowanie i skrupulatne przeprowadzanie akcji.
Za zebrane w Kickstarterze 220 tysięcy dolarów powstanie wersja alpha gry. Za jej dalszy rozwój będą odpowiedzialni prywatni inwestorzy. Data premiery nie jest jeszcze znana, ale spodziewamy się, że w związku z tym, że zbiórka pieniędzy zakończyła się sukcesem, w niedługim czasie zaczną pojawiać się konkretniejsze informacje na temat gry.