Znamy datę premiery i wymagania sprzętowe Ghost Recon: Future Soldier na PC

Patryk Purczyński
2012/04/03 20:24
9
0

Z niewielkim opóźnieniem względem konsol Ghost Recon: Future Soldier pojawi się na komputerach osobistych. Wiemy też, jakim sprzętem będziemy musieli dysponować, by odpalić grę na swoim pececie.

Znamy datę premiery i wymagania sprzętowe Ghost Recon: Future Soldier na PC

Ghost Recon: Future Soldier dotrze na komputery osobiste 15 czerwca - poinformowała firma Ubisoft. Różnica między premierą wydań konsolowych i pecetowego nie jest zatem spora - na Xboksie 360 i PlayStation 3 strzelanina taktyczna francuskiej firmy pojawi się bowiem 25 maja.

Ponadto gracze pecetowi mogą spodziewać się całego szeregu udogodnień, z wyższej jakości grafiką na czele. Ghost Recon: Future Soldier otrzyma wsparcie dla bibliotek DirectX 11 z uwzględnieniem teselacji, realistycznego oświetlenia i objętościowej mgły. Oprócz tego użytkownicy komputerów mogą liczyć na uproszczony i elastyczny system zaproszeń, system przyjaciół Uplay oraz możliwość dopasowania ustawień klawiatury do własnych upodobań.

Warto również podkreślić, że do aktywacji produktu wymagane jest połączenie z internetem (jednorazowa aktywacja w Uplay), nie ma natomiast przymusu dalszego nieustannego bycia online. Ubisoft przekazał także, jaki sprzęt będzie potrzebny do odpalenia Ghost Recon: Future Soldier. Szczegółowe specyfikacje prezentujemy poniżej.

GramTV przedstawia:

Minimalne wymagania sprzętowe Ghost Recon: Future Soldier

  • System operacyjny: Windows XP (Service Pack 3), Windows Vista (Service Pack 2), Windows 7 (Service Pack 1), zarówno 32- jak i 64-bitowe wersje
  • Procesor: Intel Pentium D 3,0 Ghz lub AMD Athlon64 X2 4400+ 2,2 Ghz
  • RAM: 1GB przy Windowsie XP, 2GB przy Windowsie Vista i Windows 7
  • Karta wideo: z 256 MB, kompatybilna z DirectX i z obsługą Shader 4.0
  • DirectX: DirectX 9.0c
  • DVD: DVD-ROM 4x, dual-layer
  • Karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX 9.0c
  • HDD: 25 GB wolnego miejsca

Zalecane wymagania sprzętowe Ghost Recon: Future Soldier

  • Procesor: Intel Core2 Quad Q9450, AMD Phenom II X4 940 lub lepsze
  • RAM: 2 GB dla Windowsa XP, 3 GB dla Windowsa Vista i 7
  • Karta wideo: z 1024 MB, kompatybilna z DirectX i z obsługą Shader 4.0: nVidia GeForce GTX 460, AMD/ATi HD 5850 lub lepsze
Komentarze
9
Usunięty
Usunięty
04/04/2012 10:12

Q6600--> Dobry procek ale nie na dzisiejsze gry, sam posiadałem to wiem, strasznie spowalniał mi kartę graficzna kręciłem go nawet do 3,5 a dalej nie dawał rady, w takim CoD BO miałem na nim max 30-40 klatek a gra chodziła jak by było w rzeczywistości 15-20, rożne cuda robiłem i nic nie pomagało do momentu jak zmieniłem procka na i5 od razu klatki podskoczyły do 90-100

Usunięty
Usunięty
04/04/2012 10:03

A ja się ciesze z direxa 11 nareście wykorzystam nową karte 6870 :)

Pójdzie pójdzie... i cieszę się że w ogóle pójdzie jak ma się PC''ta. Dobrze że jednak ludzie z Ubi poszli po rozum do głowy i dali PC''towcom tą grę, choć boję się że za jakiś czas będzie tak, że Ubi będzie dawało gry na tą platformę z łaski.




Trwa Wczytywanie