Edycja Rozszerzona Wiedźmina 2 na PC i X360 - porównanie jakości grafiki

Adam "Harpen" Berlik
2012/04/06 08:46

Jak wypada grafika w Edycji Rozszerzonej Wiedźmina 2 na Xboksa 360 względem wydania pecetowego? Całkiem, całkiem nieźle. Posiadacze konsol otrzymają coś pomiędzy średnimi a wysokimi ustawieniami z PC.

Edycja Rozszerzona Wiedźmina 2 na PC i X360 - porównanie jakości grafiki

Jednym z atutów gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów jest świetna oprawa graficzna. Na wysokich ustawieniach PC prezentuje się ona, moim zdaniem, rewelacyjnie i szczerze mówiąc byłem pewien, że na konsoli Xbox 360 zobaczymy grę na niskich lub średnich detalach z komputerów osobistych. Jak się jednak okazuje, CD Projekt RED stanął na wysokości zadania i posiadacze platformy Microsoftu otrzymają naprawdę bardzo ładną grę, prawie tak ładną, jak wersja PC. Nie wierzycie? Zobaczcie filmik porównujący jakość oprawy wizualnej pomiędzy obiema platformami.

Przypomnijmy, że wczoraj poznaliśmy ostatnie nowości w Edycji Rozszerzonej Wiedźmina 2, a przed kilkoma dniami pojawi się zwiastun streszczający historię Geralta.

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - Edycja Rozszerzona ukaże się w wersji pudełkowej na Xboksa 360, a na PC będzie dostępna w formie darmowej aktualizacji dla posiadaczy podstawowego wydania. Update waży aż 10 GB, a jego pre-load rozpocznie się już 11 kwietnia tak, by każdy zainteresowany mógł cieszyć się nowościami w dniu premiery Edycji Rozszerzonej.

GramTV przedstawia:

>>Kup "Wiedźmin 2 Mroczna Edycja" w sklepie gram.pl

>>Kup "Wiedźmin 2 Edycja Rozszerzona" w sklepie gram.pl

Komentarze
32
Usunięty
Usunięty
07/04/2012 19:27

Wersja na konsolę różni się od PC tym, że to studio CD Projektu męczyło się żeby grę dostosować do mojego sprzętu i jeszcze ładnie wyglądała.W wersji PC to gracz musiał szarpnąć się na lepszy sprzęt żeby gierka nie chrupała.Przykre, ale prawdziwe.

Usunięty
Usunięty
06/04/2012 17:42

mnie zastanawia jedno bardziej niż grafika w wersji konsolowej a mianowicie ile save będą zajmować tak z ciekawości biorąc pod uwagę ile na początku one zajmowały w wersji PC XD

Vojtas
Gramowicz
06/04/2012 17:34
Dnia 06.04.2012 o 09:50, Lordpilot napisał:

zmieniono kolorystykę na bardziej naturalną

Naturalna kolorystyka to taka, która jest w miarę realistyczna. W czerwonym namiocie oświetlonym porannym słońcem światło będzie czerwone. Podobnież o zmierzchu dominować będą odcienie niebieskiego. W lochach na PC są odblaski zielonego - od omszałych kamieni, pomarańczowego i czerwonego w pobliżu pochodni i paleniska, oraz granatowego w ciemnościach. W wersji klockowej światło jest bardzo neutralne, ale z pewnością nie bardziej naturalne, biorąc pod uwagę środowisko.




Trwa Wczytywanie