Ubisoft tłumaczy, dlaczego Ghost Recon: Future Soldier w wersji PC zadebiutuje nieco później niż wydania konsolowe. Twórcy obiecują m.in. piękną grafikę dzięki wsparciu DirectX 11.
Ubisoft tłumaczy, dlaczego Ghost Recon: Future Soldier w wersji PC zadebiutuje nieco później niż wydania konsolowe. Twórcy obiecują m.in. piękną grafikę dzięki wsparciu DirectX 11.
- Musimy dostosować sterowanie do klawiatury i myszy oraz, co jeszcze ważniejsze, przełożyć wszystko na DirectX 11 i zadbać o obsługę najlepszych kart graficznych. To wymaga czasu - stwierdza. A dyrektor produkcji Adrian Lacey dodaje: - Wersja pecetowa będzie udoskonalona. Gdybyśmy tego nie zrobili, byłby to zwykły port. Ghost Recon powstał na pecetach, więc musimy postępować roztropnie i świadomie podejmować właściwe decyzje, w innym wypadku gracze nie byliby zadowoleni.
W oczekiwaniu na premierę Ghost Recon: Future Soldier zachęcamy do obejrzenia nowego trailera gry.