Gromimy mity - broń w grach a rzeczywistość - wywiad z ekspertem

Krzysiek Ogrodnik
2012/05/01 09:56

Cała prawda o przestrzeliwaniu ścian, tłumikach do strzelb, strzelaniu w pomieszczeniach i zagrożeniach wynikających z prowadzenia ognia z dwóch pistoletów jednocześnie.

W zeszłym tygodniu zaproszono nas na pokaz Sniper Elite V2. Obecnego tam eksperta od broni wypytaliśmy o prawdziwość wielu motywów związanych z pistoletami i karabinami jakie znamy z gier wideo, może trochę też filmów. Które okazały się prawdziwe, a które przyprawiły mojego rozmówcę o szeroki uśmiech? Sprawdźcie oglądając materiał!

GramTV przedstawia:

Wrażenia z samej gry opublikowaliśmy na łamach gram.pl kilka dni temu – graliśmy w tryb kooperacji i bardzo się nam podobał. Pełnej recenzji możecie się spodziewać na początku przyszłego tygodnia.

Komentarze
121
Usunięty
Usunięty
11/05/2012 14:16

Szybkie użycie noża- a mianowicie chodzi mi o sytułację gdy jesteśmy na przeciwko wroga gdy my widzimy go a on nas czy heroicznie atakujemy nożem, wypalamy z trzymanego karabiny czy może walka wręcz z użyciem karabinu?

Usunięty
Usunięty
08/05/2012 16:42
Dnia 08.05.2012 o 10:33, Buroberu napisał:

Jednak nawet ten model broni doczekał się przejśącia od amunicji .45 ACP na korzyść standardowej dziewiątki.

Dokładnie. Większe kalibry stanowią po prostu zbyt duże zagrożenie dla osób postronnych podczas walki w pomieszczeniach zamkniętych. Poza tym w większości tzw. "cywilizowanych" państw obowiązuje reguła, że zadaniem służb mundurowych jest, przynajmniej teoretycznie, ujęcie przeciwników, a nie ich likwidacja. W przypadku amunicji .40 czy .45 raczej ciężko mówić o próbie zatrzymania :)

Usunięty
Usunięty
08/05/2012 10:33

W wypadku amunicji dla tego typu jednostek przemijalność jest często poświęcana na korzyść mocy obalającej - tak jak w wypadku UMP. Jednak nawet ten model broni doczekał się przejśącia od amunicji .45 ACP na korzyść standardowej dziewiątki.




Trwa Wczytywanie