Capcom nie planuje Dragon's Dogma na PC. Jest za to trailer premierowy

Patryk Purczyński
2012/05/10 20:59

Koniec złudzeń: Dragon's Dogma nie trafi na PC. Gra już niebawem zadebiutuje na konsolach, a przypomina nam o tym wypuszczony dziś przez Capcom zwiastun premierowy.

Capcom nie planuje Dragon's Dogma na PC. Jest za to trailer premierowy

W opublikowanym dziś na łamach CVG wywiadzie, którego przedmiotem jest Dragon's Dogma, Hiroyuki Kobayashi z Capcomu stwierdza: - W tej chwili nie mamy żadnych planów dotyczących pecetowej wersji gry. Plotki na jej temat pojawiały się przez długi czas, a przed rokiem nawet sami twórcy sugerowali, że o ile komputerowa społeczność da się usłyszeć, ich produkcja może trafić na "blaszaki". Teraz okazuje się, że byłoby to znacząco utrudnione przez tzw. system pawnów, czyli towarzyszy głównego bohatera.

Jednym z tematów rozmowy była też możliwość stworzenia drugiej części Dragon's Dogma. Hiroyuki Kobayashi był powściągliwy w swoich opiniach stwierdzając, że zanim jego ekipa zacznie rozważać produkcję kontynuacji, chce najpierw zobaczyć reakcję świata na pierwszą odsłonę. - Dopiero potem możemy w ogóle zacząć myśleć o wersji na konsole następnej generacji - stwierdza.

GramTV przedstawia:

Na "reakcję świata" Kobayashi nie będzie musiał czekać zbyt długo. Premiera Dragon's Dogma zbliża się bowiem wielkimi krokami, czego dobitnym znakiem jest wypuszczony dziś zwiastun premierowy. Możecie go zobaczyć poniżej.

Komentarze
24
Usunięty
Usunięty
06/06/2012 23:14

Pierwsze słyszę że w slashery gra się lepiej na padzie hehehe pewnie w Diablo 3 też grasz na padzie na swojej konsoli buahahahaha Nie wydali Wam na konsole...a to peszek ! Zaraz mi jeszcze powiesz że Diablo to nie slasher ? Ale lecę z typa-żaden twój gościuniu pad nie będzie ani lepszy ani precyzyjniejszy od klawki i myszy a mordować to się sam możesz z padem.Niestety ten tytuł jak jasno powiedział Pan Hiroyuki Kobayashi z Capcomu nie wyjdzie na PC i nie ma że może kiedyś ! Rockstar też coś wspominał że wyda RDR na PC i na pogaduszkach się skończyło. Tylko nasza rodzima produkcja wyewoluuje z PC na konsole co pokazuje kto gamoń mimo rozmiarów a kto miłośnik.Wkręcać o trudnościach to mogą sami sobie.Mamy taki wynalazek na PC jak STEAM i nie sądzę żeby to nawet bankrutującemu SPELLBOUNDOWI zrobiło trudności.Tak się gada jak się nie chce zrobić gry na PC...a bo to,a bo tamto,a to zobaczymy czy zarobimy krocie czy tylko miliardy żeby nam na ryż starczało.Jakby mieli mało kasy.To jest jawne zmuszanie ludzi do kupowania produktów zaprzyjaźnionych firm poprzez nacisk a ja konsoli i tak nie kupię bo mam ją w d..ie i wolę blaszaki bo są o wiele lepsze.Poza tym mikrofalówkę już mam-po co mi druga?

Usunięty
Usunięty
10/05/2012 23:52

Nie wiem, o co chodzi osobom twierdzącym, że Dragon''s Dogma ma brzydką grafikę. IMHO na Xboxie 360 w 1080p wygląda bardzo ładnie.Swoją drogą gra ma najfajniejszy kreator postaci jaki widziałem w rpg''ach ostatnich lat. Nareszcie można zmieniać wagę i wzrost tworzonego bohatera. To coś czego Bioware do dziś nie umie / nie chce zaimplementować. Bez trudu można zrobić elfa lub krasnoluda jeśli ktoś lubi te klimaty. Kreator jest na tyle przystępny, że wciągnął mnie na kilka dobrych godzin - a należę do osób, które w rpg''ach pokroju Dragon Age raczej wybierają gotowe postacie niż tworzą własne. Zwykle nie chce mi się to bawić nie wspominając o tym, że moje umiejętności "designer''skie" pozostawiają wiele do życzenia. W rezultacie moje "dzieła" mogą co najwyżej straszyć wrogów brzydotą. Mimo to w Dragon''s Dogma udało mi się zrobić całkiem sensowny zestaw bohaterów.Demo nastroiło mnie na tyle pozytywnie, że zamówiłem pełną wersję gry. Nie mogę się już doczekać się 25 maja.

Usunięty
Usunięty
10/05/2012 23:05
Dnia 10.05.2012 o 23:00, lis_23 napisał:

co innego gdy dana gra danej serii, która wczesniej miała PC - towe sterowanie, nagle nie ma obsługi dla klawy i > myszki.

Wiem, do czego pijesz i UWAGA! - z tamtego wywiadu nie wynikało, że ACIII nie będzie obsługiwać klawiatury i myszki, tylko że Ubisoft nie ma zamiaru dostosowywać gry pod ten duet bardziej niż to, co było w poprzednich częściach.




Trwa Wczytywanie