Treyarch zainwestował w ulepszenie silnika gry do Call of Duty: Black Ops II tak, by w pełni móc wykorzystać potencjał drzemiący w PC dzięki wykorzystaniu DirectX 11.
Treyarch zainwestował w ulepszenie silnika gry do Call of Duty: Black Ops II tak, by w pełni móc wykorzystać potencjał drzemiący w PC dzięki wykorzystaniu DirectX 11.
- Przebudowaliśmy nasz silnik tak, by korzystać z możliwości, jakie zapewnia DX 11 - mówi szef studia, Mark Lamia podczas rozmowy z Gamefront. - Pracowaliśmy nad naszym systemem graficznym, gra wygląda fenomenalnie na PC.
Lamia powiedział, że w Treyarch jest ekipa zajmująca się tylko platformą PC, do której należą te same osoby, które pracowały nad World at War i pierwszym Black Ops. Zapewnił, że trwają prace nad systemem przeciwko oszustwom.
- To dla nas ważne - stwierdził. - Pracowaliśmy nad naszym anty-cheatowym systemem. Naprawdę chcielibyśmy chronić integralność doświadczeń, jakie mają gracze online.
A jak prezentuje się gra? Możecie zobaczyć na poniższych screenach, przedstawiających agenta tajnych służb i drony, które będą towarzyszyć nam niemal przez cały czas.
Call of Duty: Black Ops II ukaże się w listopadzie na platformy PC, PS3 i Xbox 360.