Wprowadzenie systemu rozwoju bohatera i wybór umiejętności sprawią, że Darksiders II nie znudzi się za drugim podejściem - twierdzi deweloper z Vigil Games.
Wprowadzenie systemu rozwoju bohatera i wybór umiejętności sprawią, że Darksiders II nie znudzi się za drugim podejściem - twierdzi deweloper z Vigil Games.
Producent Jay Fitzloff z Vigil Games powiedział, że największą wadą pierwszej części Darksiders był "liniowy rozwój bohatera".
- Ty i ja zaczęlibyśmy tę samą grę i skończylibyśmy ją w mniej więcej taki sam sposób - poza pewnymi, drobnymi różnicami, zasadniczo mieliśbyśmy taką samą postać - stwierdził Fitzloff podczas rozmowy z G4. - Dlatego w Darksiders 2 zdobywa się doświadczenie i jest wprowadzony system awansowania. Za każdym razem, kiedy zyskujesz poziom, musisz wybrać umiejętność z dwóch drzewek, a po zakończeniu gry zostaje jeszcze mnóstwo skilli do odblokowania. Ten projekt umożliwi Ci dokonywanie wyborów, w którą stronę chcesz się rozwijać. Co więcej, wykupujesz różnego rodzaju ataki, więc w ciągu godziny mielibyśmy dwie różne postacie, a pod koniec gry różniłyby się one znacząco.
Fitzloff uważa, że dzięki temu ponowne przejście gry ma dużo większą wartość, a po jej ukończeniu mamy "powód, by do niej wrócić".