Szef Activision Publishing przekonuje, że rzadko kiedy nadarza się okazja, by do Los Angeles jego firma zabrała tak silny zestaw gier. Na ich czele znajduje się oczywiście Call of Duty: Black Ops II.
Szef Activision Publishing przekonuje, że rzadko kiedy nadarza się okazja, by do Los Angeles jego firma zabrała tak silny zestaw gier. Na ich czele znajduje się oczywiście Call of Duty: Black Ops II.
- Poziom kreatywności w grach wideo nigdy nie był większy. Nasz przemysł ma najbardziej utalentowanych ludzi na świecie, a E3 daje nam szansę pokazania tych wszystkich innowacyjnych tytułów, które utrzymają gry na pozycji lidera wśród form rozrywki. Kalendarz wydawniczy na ten rok jest jednym z naszych najsilniejszych - mówi szef Activision Publishing, którego cytuje CVG.
Activision Blizzard na E3 nie zaplanowało co prawda własnej konferencji, ale nie bądźmy zdziwieni, jeśli nowy trailer Call of Duty: Black Ops II pojawi się chociażby na rozpoczynającej się właśnie konferencji Microsoftu.