Jeden z użytkowników forum NeoGAF wypisał najważniejsze informacje z zapowiedzi Tomb Raidera zamieszczonej w nowym numerze Game Informera. Nie ma tego wiele, ale warto rzucić okiem.
Jeden z użytkowników forum NeoGAF wypisał najważniejsze informacje z zapowiedzi Tomb Raidera zamieszczonej w nowym numerze Game Informera. Nie ma tego wiele, ale warto rzucić okiem.
Nie oznacza to jednak pełnej swobody działań i braku kręgosłupa scenariusza. - W fabule jest pewna liniowość - musisz podróżować z punktu A do punktu B. Między nimi są jednak strefy, w których gracz poczuje się jak prawdziwy odkrywca - zapewnia jeden z przedstawicieli studia odpowiedzialnego za ten tytuł.
Otwartość Tomb Raidera to tylko jedna z nowych funkcji, o których zapewne wysłannicy Crystal Dynamics chętnie opowiedzą podczas targów E3. Już teraz wiadomo, że w grze znajdzie się system doświadczenia, który pozwoli na zwiększanie umiejętności Lary Croft. Ulepszać można również jej wyposażenie, ale do tego celu potrzebne są właściwe znaleziska.
Początkowo pojawi się tylko kilka możliwości w zakresie nowych umiejętności głównej bohaterki: opcja noszenia większej liczby strzał czy zwiększenie prędkości ich wystrzału z łuku. W dalszej części system zapewni więcej możliwości dostosowania kunsztu Lary do upodobań użytkowników. Dużą rolę w kwestii rozwoju odegrają bazy, w których panna Croft ulepszy swój ekwipunek. Z czasem podróże między jedną a drugą bazą będą coraz szybsze.
W nowym Tomb Raiderze pojawią się akcje kontekstowe. Jedną z nich jest ukazany na gameplay trailerze, przygotowanym z myślą o E3 2012, motyw z atakiem wilka. Każda z takich scen zaistnieje w grze tylko raz. Co więcej, jeśli gracz poradzi sobie z taką sekwencją za pierwszym razem, będzie to miało wpływ na dalszy przebieg rozgrywki.
Na koniec prezentujemy świeżutką galerię screenów z Tomb Raidera. Liczymy, że więcej o grze usłyszymy na targach E3.