Starusieńka marka Remedy Entertainment znów żyje pełnią życia dzięki użytkownikom urządzeń iOS. Przedstawiciele studia są zachwyceni osiąganymi przez Death Rally wynikami.
Starusieńka marka Remedy Entertainment znów żyje pełnią życia dzięki użytkownikom urządzeń iOS. Przedstawiciele studia są zachwyceni osiąganymi przez Death Rally wynikami.
- Możemy się tylko uśmiechać, kiedy pomyślimy o tych wszystkich zniszczonych samochodach i wystrzelonych pociskach. Teraz pora na kolejne 10 milionów! - wtóruje starszy wiceprezes Remedy, Aki Jarvilehto. Obu panów cytuje serwis GamesIndustry.
Death Rally to gra pamiętająca system operacyjny DOS i rok 1996 - właśnie wtedy ujrzała światło dzienne. W 2009 roku odnowiono ją na potrzeby Windowsa, teraz bryluje na iUrządzeniach. Jej cena wynosi zaledwie 0,99 dolara, a twórcy deklarują wspieranie tego tytułu przez wiele nadchodzących miesięcy.