Darrell Gallagher, szef Crystal Dynamics, komentuje ostatnie porównania Tomb Raidera z serią Uncharted od Naughty Dog. Wierzy, że istnieje między nimi wiele różnic.
Darrell Gallagher, szef Crystal Dynamics, komentuje ostatnie porównania Tomb Raidera z serią Uncharted od Naughty Dog. Wierzy, że istnieje między nimi wiele różnic.
- Oczywiście, obie pozycje są przygodowymi grami akcji, więc to naturalne, że będą ze sobą porównywane – stwierdza Gallagher. – Nie sądzę, byśmy mogli tego uniknąć. Są pewne rzeczy w serii Uncharted, które zostały zapożyczone ze starszych gier Tomb Raider. Powtarzam więc, pewne elementy muszą się przenikać. Jednak kiedy spojrzycie na grę jako całość, kiedy poznacie ją dobrze, dostrzeżecie mnóstwo różnic.
- Można to porównać do dwóch filmów akcji, w których występują różni aktorzy, panuje w nich inny nastrój, inny klimat, a fabuły są całkowicie odmienne. Nasz klimat jest inny, podobnie jak nasza historia i nasz sposób jej przekazania. Nasza główna postać jest zupełnie inna.
Gallagher również podkreśla, że sam projekt i elementy rozgrywki w Tomb Raider różnią się od tego, co mamy w Uncharted. Wymienia wśród nich strukturę gry, możliwość wielokrotnego wracania do tych samych obszarów i polowanie na zwierzęta na wyspie. Przypomina, że poza dużymi różnicami istnieją jeszcze drobne rzeczy, które dostrzega się dopiero po poznaniu produktu w całości.
Tomb Raider ukaże się 5 marca 2013 roku na PC, PS3 i Xbox 360.