Ray Khalastchi, producent z SCEE XDev Studio zapewnia, że niezależnie od poczynań gracza w Beyond: Two Souls nie zobaczymy śmierci naszej protagonistki. Fabuła cały czas będzie się rozwijać.
Ray Khalastchi, producent z SCEE XDev Studio zapewnia, że niezależnie od poczynań gracza w Beyond: Two Souls nie zobaczymy śmierci naszej protagonistki. Fabuła cały czas będzie się rozwijać.
- Historia trwa nadal w kontekście wszystkiego, co się dzieje – mówi. - Ona (Jodie Holmes, główna bohaterka – przyp. red.) może zostać aresztowana lub powalona i obudzić się później – dodaje. Jak zatem widać, Beyond: Two Souls, to fabuła, fabuła i jeszcze raz fabuła. O śmierci naszej protagonistki możemy zapomnieć. A szkoda, bo biorąc pod uwagę fakt, że historia, którą zaserwują nam twórcy, będzie o niej traktować właśnie o śmierci, taka decyzja wydaje się niezbyt logiczna.
Beyond: Two Souls powstaje wyłącznie z myślą o PlayStation 3 i ukaże się na początku 2013 roku. Gra będzie obsługiwać nie tylko tradycyjny kontroler, ale również PlayStation Move.