- Najwyższe standardy na PC są dla nas jak religia - zapewnia Harvey Smith, jeden z ojców Dishonored. Każdą z platform Arkane Studios traktuje zresztą w sposób szczególny.
- Najwyższe standardy na PC są dla nas jak religia - zapewnia Harvey Smith, jeden z ojców Dishonored. Każdą z platform Arkane Studios traktuje zresztą w sposób szczególny.
- W przypadku tej gry dysponujemy połączeniem fanów grania na konsolach, jak i zagorzałych pecetowców. Obie strony mają silny wpływ na projekt. Mogę też potwierdzić, że wersja na PC ma swój własny interfejs użytkownika - dodał. Wtórował mu Harvey Smith. - To połączenie, o którym wspomniał Raph, to bardzo fajny miks kulturowy - stwierdził.
- W obu naszych biurach (w Austin i Lyonie) można znaleźć ludzi, którzy są bezkompromisowi jeśli chodzi o standardy komputerowe. Oczywiście biorąc pod uwagę naszą spuściznę, to jest jak religia - skonkludował. Podobnie jednak jest z pozostałymi platformami, na które zmierza Dishonored. Jak wyjawił Smith, za kwestie dotyczące danej platformy, jak np. osiągnięcia na Xboksie 360, odpowiadają najwięksi miłośnicy tej konsoli.
Dishonored ma zaplanowany termin wydania na 12 października. Już teraz zapraszamy do zapoznania się z naszymi wrażeniami z pokazu gry na E3.