Sukces Binding of Isaac, nowej produkcji twórcy Super Meat Boya. Gra trafi na konsole?

Patryk Purczyński
2012/06/21 14:54
6
0

W ostatnim czasie, w dużej mierze za sprawą dodatku Wrath of the Lamb, znacząco wzrosła sprzedaż Binding of Isaac. Twórca zastanawia się nad przeniesieniem gry na konsole.

Sukces Binding of Isaac, nowej produkcji twórcy Super Meat Boya. Gra trafi na konsole?

Edmund McMillen ma powody do świętowania - jego nowe dzieło, Binding of Isaac, sprzedało się w liczbie 700 tys. kopii. Jeszcze na początku roku dystrybuowana drogą cyfrową gra mogła się pochwalić sprzedażą na poziomie 450 tys. sztuk. Jak stwierdza sam jej autor, w osiągnięcie obecnego poziomu znaczący wkład miało rozszerzenie Wrath of the Lamb.

Dodatek, który zadebiutował pod koniec maja, sam rozszedł się w liczbie 150 tys. kopii. Gracze co prawda napotkali na poważne problemy, jednak udało się je usunąć już w dniu premiery. Wrath of the Lamb doczekało się zresztą kolejnej aktualizacji i obecnie dostępne jest w wersji 1.3. Oferuje ona więcej przedmiotów, bossów, przeciwników, utworów muzycznych i sekretów. Jest też nowa cut-scenka pojawiająca się po przejściu całej gry, jednak jej autor zapowiada, że niełatwo ją zobaczyć.

GramTV przedstawia:

McMillen nie kryje, że jest bardzo zadowolony z zainteresowania Binding of Isaac. - 700 tys. to spora liczba. Może to odpowiedni czas by przenieść grę na konsole - zastanawia się twórca Super Meat Boya, którego słowa cytuje GameSpot.

Binding of Isaac, które trafiło do sprzedaży we wrześniu ubiegłego roku, spotkało się nie tylko z dużym zainteresowaniem, ale także ciepłym przyjęciem - średnia ocen w portalu Metacritic wynosi 84/100.

Komentarze
6
Usunięty
Usunięty
21/06/2012 22:15

Świetna gierka, wciągająca, pełna contentu, trudna i wymagająca poświęcenia czasu.

Usunięty
Usunięty
21/06/2012 20:14

Po prostu epicka gra :) Nie znam innej gry niezależnej, która by mnie tak wchłonęła do reszty :P Do tego tania i jeszcze częste aktualizację + DLC za 1,99 ojro. Szczerze polecam :)

Usunięty
Usunięty
21/06/2012 19:43

@KrzychoMcMillen nie ukrywał nigdy, że jedną z inspiracji przy tworzeniu TBOI była dla niego Zelda na NESa.




Trwa Wczytywanie