Tore Blystad wyjaśnia powody, dla których IO Interactive zdecydowało się zamienić możliwość zapisu gry przez użytkownika na system checkpointów. Zapewnia, że pozwala on na eksperymenty.
Tore Blystad wyjaśnia powody, dla których IO Interactive zdecydowało się zamienić możliwość zapisu gry przez użytkownika na system checkpointów. Zapewnia, że pozwala on na eksperymenty.
- Nie chcemy, by gracze poświęcali danemu poziomowi pół godziny lub więcej i ginęli na samym końcu. To na pewno nie służy dobrej zabawie. Chcemy, by gracze inwestowali w dany poziom, może nawet ponosili porażki, ale nie tracili z tego tytułu zbyt wiele czasu. Chcemy, by byli w stanie szybko testować różne rozwiązania, a system checkpointów właśnie to umożliwia - mówi Blystad.
- Nadal możesz więc próbować różnych sposobów zlikwidowania swojego celu. Odpowiednie planowanie może ci tylko w tym pomóc - dodaje. Hitman: Rozgrzeszenie ma zaplanowany termin wydania na 20 listopada. Gra trafi na pecety, Xboksa 360 i PlayStation 3.