To już koniec Radical Entertainment jakie znamy. Studio ostatnim tchnieniem dokończy prace nad pecetową wersją Prototype 2, która zjawi się w sklepach zgodnie z pierwotnymi założeniami.
To już koniec Radical Entertainment jakie znamy. Studio ostatnim tchnieniem dokończy prace nad pecetową wersją Prototype 2, która zjawi się w sklepach zgodnie z pierwotnymi założeniami.
- Choć poczyniliśmy znaczące inwestycje w markę Prototype, nie znalazła ona szerokiego grona odbiorców. Radical to bardzo utalentowany zespół producentów, a jednak, pomimo sprawdzenia rozmaitych opcji dla studia, włączając w to także odsprzedaż, doszliśmy do trudnej konkluzji poprzedzonej procesem konsultacji, że jedyną możliwością jest drastyczna redukcja zatrudnienia - tłumaczy amerykańska firma wydawnicza w oświadczeniu nadesłanym redakcji Kotaku.
- Niektórzy pracownicy pozostaną tym samym na stanowiskach w Radical Entertainment, pomagając przy innych projektach Activision Publishing. Studio nie będzie się natomiast zajmowało produkcją własnych gier - dodaje Activision Blizzard.
Ostatnim projektem ekipy z Vancouver jest Prototype 2, którego sprzedaż najwyraźniej rozczarowała wydawcę. W planach była jeszcze premiera wersji na PC - i to się nie zmienia. - Bądźcie spokojni, komputerowe wydanie Prototype 2 trafi do sklepów zgodnie z planem, 24 lipca - zapewniają przedstawiciele studia na Facebooku.
Co dalej stanie się z osobami zwolnionymi z Radical Entertainment? Czy podzielą losy United Front Games i Big Huge Games, które w ostatniej chwili zostały wyratowane (odpowiednio) przez Square Enix i Epic Games? Czy pozostaną monolitem i otworzą nowe studio, które zajmie się np. produkcją mniejszych gier niezależnych? A może każda z nich poszuka nowego miejsca pracy na własną rękę? O tym przekonamy się zapewne niebawem.