Nowy szef EA Games nie ma złudzeń: inwestowanie w nowe marki to konieczność. Jednocześnie uważa on jednak, że do tych już istniejących nadal da się wprowadzić sensowne nowości.
Nowy szef EA Games nie ma złudzeń: inwestowanie w nowe marki to konieczność. Jednocześnie uważa on jednak, że do tych już istniejących nadal da się wprowadzić sensowne nowości.
Electronic Arts słynie jednak właśnie z regularnego wprowadzania do sklepów nowych odsłon istniejących od wielu lat serii. - Sądzę, że jest jeszcze wiele kreatywnego soku, który można wycisnąć z takich tytułów, jak Battlefield, Need for Speed czy kilku innych naszych marek - kontruje Soderlund.
- Jednocześnie uważam, że jest mnóstwo przestrzeni dla nowej zawartości. Inwestujemy w nią już teraz, a efekty, w postaci nowych marek od EA, będzie można podziwiać w przyszłości - dodaje. Wcześniej "Elektronicy" ujawnili, że pracują już nad 3-5 nowymi markami na konsole następnej generacji.