Activision w końcu rozwiało wątpliwości dotyczące Call of Duty Online. Ten oparty na modelu free-to-play FPS powstanie we współpracy z firmą Tencent i trafi wyłącznie na chiński rynek.
Activision w końcu rozwiało wątpliwości dotyczące Call of Duty Online. Ten oparty na modelu free-to-play FPS powstanie we współpracy z firmą Tencent i trafi wyłącznie na chiński rynek.
Call of Duty Online będzie kolejnym reprezentantem zorientowanych na sieciowe potyczki shooterów, które może przetestować każdy bez uiszczania żadnych opłat abonamentowych. Produkcja zaoferuje tryby rozgrywki znane z wydanych już odsłon Call of Duty (zresztą i mapy przewijające się na powyższym trailerze bez problemu zidentyfikują fani serii), ale jednocześnie nie zabraknie nowej formy zabawy „dostosowanej do chińskiego odbiorcy”.
Produkcję na rynku azjatyckim będzie wspierać chiński gigant Tencent, który ostatnio ogłosił współpracę między innymi z firmą Crytek (pomoc w promowaniu strzelaniny Warface). Call of Duty Online na razie nie doczekało się chociażby przybliżonego terminu wydania.