Przedstawiciel Activision Leeds, Martin Brown, współzałożyciel Team 17, powiedział, że pierwszą grą, jaka powstaje w studiu, nie jest Call of Duty, przeznaczone na urządzenia mobilne, ale Pitfall.
Przedstawiciel Activision Leeds, Martin Brown, współzałożyciel Team 17, powiedział, że pierwszą grą, jaka powstaje w studiu, nie jest Call of Duty, przeznaczone na urządzenia mobilne, ale Pitfall.
Jest to remake tytułu, który był pierwszą ważniejszą pozycją wydaną przez Activision w 1982 roku. W późniejszym czasie jego port pojawił się na wielu urządzeniach 8-bitowych, a gra była odświeżana kilkakrotnie.
- Kiedy powstawaliśmy, wzbudziliśmy spore zainteresowanie ze względu na wydawcę, z którym współpracujemy – powiedział Brown podczas rozmowy z MCV. – W trzecim tygodniu wyjawiliśmy, że studio powstało, i że jego siedziba mieści się w Leeds, i że zatrudniliśmy pewnych kluczowych, utalentowanych ludzi, Marka Washbrooka i Marka Lloyda (byli pracownicy Rockstar Games).
- Pierwszą grą, którą tworzymy, jest tak naprawdę Pitfall, aktualnie mający 30 lat. Prace nad nim rozpoczęliśmy wcześniej w tym roku, kiedy powstaliśmy. Dobrze było do niego wrócić i przekazać go współczesnym odbiorcom.
Brown dodał, że już wkrótce zostanie ujawnionych nieco więcej informacji, jako że prace nad Pitfallem powoli dobiegają końca. Poza wspomnianym Call of Duty studio planuje wydanie wielu innych gier przeznaczonych na smartfony.