Wolicie uzbrojonych po zęby wojaków, którzy mają na podorędziu broń stanowiącą połączenie miotacza ognia z piłą mechaniczną, czy może ogromne prehistoryczne gady, które ochoczo łykają przeciwników?
Wolicie uzbrojonych po zęby wojaków, którzy mają na podorędziu broń stanowiącą połączenie miotacza ognia z piłą mechaniczną, czy może ogromne prehistoryczne gady, które ochoczo łykają przeciwników?
Studio Lukewarm Media wystartowało z publikacją materiałów wideo, na których przedstawia grywalne klasy dostępne w zorientowanym na sieciowe potyczki Primal Carnage. Na początek pod lupę wzięto Pyromaniaca, reprezentanta najemników chcących przywrócić porządek na wyspie, i Carnotaurusa, jednego z dostępnych dinozaurów, które wydostały się na wolność w wyniku niepowodzenia wojskowego projektu (oznaczająca „mięsożerny byk” nazwa gada mówi wszystko).
Materiał wideo składa się ze scen ukazujących czysty gameplay, więc daje niezłe pojęcie o tym, jaki model rozgrywki zaoferuje produkcja. Warto chociażby zauważyć, że o ile w przypadku ludzi mamy do czynienia z FPS-em, o tyle gdy wcielimy się w dinozaura, kamera zostanie zawieszona za stworzeniem. Jest dość chaotycznie, ale czy może być inaczej w sytuacji, gdy na wirtualnych arenach znajdują się tak potężne gady?
Primal Carnage ma ujrzeć światło dzienne jeszcze w tym roku (na pewno na blaszakach, konsolowe edycje są rozważane). Twórcy w najbliższej przyszłości wystartują z betatestami – jeżeli jesteście zainteresowani przedpremierowymi rozgrywkami, śledźcie tę witrynę.