Pracownicy studia Crystal Dynamics wiedzą, przed jaką szansą stoja tworząc Tomb Raidera niejako od początku, a jednocześnie zdają sobie sprawę z ciążącej na nich odpowiedzialności.
Pracownicy studia Crystal Dynamics wiedzą, przed jaką szansą stoja tworząc Tomb Raidera niejako od początku, a jednocześnie zdają sobie sprawę z ciążącej na nich odpowiedzialności.
- Szef studia Darrell Gallagher już będąc dyrektorem artystycznym Anniversary i Underworlda miał pomysł, by zabrać Tomb Raidera w nowe miejsce. Było to sporym wyzwaniem, ponieważ nikt tak naprawdę nie wiedział, dokąd zmierzamy - zdradza Stewart. I podkreśla, że dokonanie takiego restartu wymaga ponownego pochylenia się nad całą dotychczas stworzoną zawartością i pogłębienia wiedzy na ten temat.
- To było wielkie wyzwanie, ponieważ marka istniała już od wielu lat. Odnosiła na ich przestrzeni wiele sukcesów i czasem po prostu nie chcesz tego zniszczyć. Byliśmy świadomi, przed jakim wyzwaniem stoimy, a jednocześnie jak wielka nagroda czeka na nas na końcu tej drogi, o ile wszystko wykonamy jak należy - dodaje przedstawiciel Crystal Dynamics w wywiadzie udzielonym serwisowi GamesIndustry.
Tomb Raider miał pierwotnie zadebiutować jesienią, ale ostatecznie jego debiut przeniesiono na przyszły rok.