Tryb fabularny był zdaniem Eda Boona jednym z najsilniejszych aspektów w Mortal Kombat. Taki sam nacisk na ten moduł NetherRealm kładzie w Injustice: Gods Among Us.
Tryb fabularny był zdaniem Eda Boona jednym z najsilniejszych aspektów w Mortal Kombat. Taki sam nacisk na ten moduł NetherRealm kładzie w Injustice: Gods Among Us.
Tym razem zadanie wydaje się być nawet prostsze. - Dostępne w grze postacie mają za sobą dekady historii, mamy zatem bardzo bogaty materiał, z którego możemy czerpać - zauważa Boon. - Nie możemy się już doczekać momentu, w którym pokażemy wam tryb opowieści - dodaje. Ale to nie jedyny aspekt, którym może się chwalić Injustice: Gods Among Us.
- Chcieliśmy nieco zamieszać w formule bijatyk w kwestii środowiska i tego, jak można je użyć. Różne postacie korzystają ze środowiska w odmienny sposób. To naprawdę wpłynie na strategię, jaką gracz obierze sterując daną postacią na określonej planszy. Bohaterowie wykorzystujący głównie siłę podniosą samochód i cisną nim w przeciwnika, zaś ci, którzy bazują na zwinności, wykorzystają tenże samochód jako odskocznię - obrazuje przedstawiciel NetherRealm Studios.
- Wybór poziomów będzie zatem czymś, na co naprawdę zwrócisz uwagę - zapewnia. Injustice: Gods Among Us ma wstępnie wyznaczony termin wydania na przyszły rok. Na Comic Conie poznaliśmy dwie kolejne postacie, którymi będzie można walczyć w tej grze.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!