Borderlands 2 z dwukrotnie większym budżetem i siłą roboczą niż pierwsza część

Patryk Purczyński
2012/07/19 11:14
0
0

Gearbox przeznacza zdecydowanie większe nakłady na Borderlands 2 niż na premierową odsłonę. Zdaniem dyrektora zarządzającego działem kreacji przełoży się to na wyższą jakość produktu końcowego.

Borderlands 2 z dwukrotnie większym budżetem i siłą roboczą niż pierwsza część

Borderlands 2 ma być grą większą i lepszą od swojej poprzedniczki, ale wiąże się to z większymi nakładami. - Budżet był prawdopodobnie nawet dwa razy większy, podobnie liczebność załogi pracującej nad grą - wyjawia w rozmowie z dziennikarzami IncGamers Brian Martel, odpowiedzialny za dział kreacji w Gearbox Software.

- Stworzenie rdzenia gry zajęło nam ponadto więcej czasu. W przypadku pierwszej części niewiele minęło czasu od decyzji o zmianie stylu artystycznego do zakończenia produkcji. Pewnie dlatego w grze pojawiły się pewne błędy - wspomina Martel. W przypadku Borderlands 2 ma być inaczej. - Mieliśmy czas, by przyjrzeć się tym niedociągnięciom i usunąć je lub zmienić na coś, co działa - mówi przedstawiciel Gearbox Software.

GramTV przedstawia:

- Chcieliśmy także osiągnąć większą różnorodność w zakresie monstrów i środowisk. Ma to być jedna z najlepszych gier, jakie kiedykolwiek stworzyliśmy - dodaje Martel. Z wcześniejszych informacji wynika, że Borderlands 2 dostarczy także wielu godzin zabawy - szybkie przejście trybu dla jednego gracza ma zająć około 60 godzin.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!