Przedstawiciel NetherRealm, Ed Boon, powiedział, że zamierza poprawić sposób pobierania dodatkowych postaci do Injustice: Gods Among Us, by nie powtórzyły się problemy techniczne, jakie dotknęły w ubiegłym roku Mortal Kombat.
Przedstawiciel NetherRealm, Ed Boon, powiedział, że zamierza poprawić sposób pobierania dodatkowych postaci do Injustice: Gods Among Us, by nie powtórzyły się problemy techniczne, jakie dotknęły w ubiegłym roku Mortal Kombat.
Chociaż Boon nie potwierdził, że studio już rozpoczęło prace nad nowymi postaciami, które miałyby się ukazać po wydaniu gry, to myśli już nad systemem pozwalającym na sprawne wprowadzanie DLC.
- Zasadniczym problemem jest umieszczenie danych na każdym urządzeniu – powiedział Boon podczas rozmowy z Polygonem. – Osobiście wierzę, że rozwiązanie polega na zaprojektowaniu systemu, który wysyła dane do wszystkich. Jest to po prostu aktualizacja, która wymusza pobranie zawartości, kiedy dostępna jest nowa postać i nie możesz połączyć się przez sieć, póki jej nie pobierzesz. Sądzę, że to rozwiązanie by działało. Chciałbym podejść do zagadnienia właśnie w ten sposób. Będziemy musieli to jedynie logistycznie rozwiązać wraz z (właścicielami platform).
Injustice: Gods Among Us ukaże się na PlayStation 3, Xboksie 360 i Wii U. O ile dwie pierwsze konsole zasadniczo zapewniają te same możliwości, to w przypadku unikatowego kontrolera Wii U twórcy gry muszą wymyślić sprytne rozwiązanie, jak go wykorzystać.
- Aktualnie wszystkie systemy idą w parze z tymi samymi zestawami możliwości urządzeń. Oczywiście, będziemy musieli porozmawiać o unikatowym kontrolerze Wii U i jak go użyć w bijatyce nie polegającej na wykorzystywaniu nieuczciwych sztuczek. Nie chciałbym, żeby na ekranie dotykowym były pokazane wszystkie tajne ruchy i by wystarczyło je nacisnąć, by je odpalić. Na szczęście gra nie ukaże się w tym roku, bo z pewnością nie jest to coś, co zdołaliśmy już rozgryźć.