W The Last of Us gracz ma czuć motywacje głównych bohaterów

Patryk Purczyński
2012/07/19 11:38
0
0

Udane połączenie rozgrywki z ukazaniem tego, co popycha bohaterów gry do określonych działań to cel ekipy Naughty Dog w The Last of Us.

W The Last of Us gracz ma czuć motywacje głównych bohaterów

Gracze, którzy sięgają po tytuły ze stajni Naughty Dog powinni czuć silną więź z głównymi bohaterami tych produkcji. Tak było z Nathanem Drake'iem w Uncharted, tak ma być również z Joelem i Ellie w The Last of Us. - Chodzi o świadomość tego, jak połączyć rozgrywkę z motywacjami tych postaci - wyjaśnia w rozmowie z dziennikarzami GamesIndustry Bruce Starley, dyrektor gry.

- Jeśli prawidłowo wykonujemy naszą pracę, gracze powinni odczuwać te same motywacje, które kierują głównymi bohaterami. Uczucie, które towarzyszy ci podczas rozgrywki w tych środowiskach jest tym samym, które odczuwają postacie. Rozgryzienie tego, jak używać wirtualnego medium w zestawieniu z opowiadaniem historii wymaga wielkiej świadomości i wielu prób - dodaje Starley.

GramTV przedstawia:

The Last of Us powinno zadebiutować w przyszłym roku.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!