EA obiecuje wspierać Battlefielda 3 nawet po premierze kolejnej części

Małgorzata Trzyna
2012/07/27 18:51

Beta Battlefielda 4 ma rozpocząć się jesienią 2013 roku. Dla wielu fanów jest to znak zwiastujący koniec Battlefielda 3, jednak EA zapewnia (po raz kolejny), że będzie wspierać tę grę - nawet po ukazaniu się "czwórki".

EA obiecuje wspierać Battlefielda 3 nawet po premierze kolejnej części

- Jesteśmy zobowiązani, by zapewniać wspaniałe wrażenia z Battlefielda 3 również w dalszej przyszłości, po wydaniu Aftermath, End Game i Battlefielda 4 – zapewnia Ian Tornay. – DICE będzie nadal pracować nad Battlefieldem 3, równolegle z Battlefieldem 4. Najważniejszą informacją jest to, że oficjalne ogłoszenia dotyczące Battlefielda 4 zawsze będą dostępne na Battlefield.com i tutaj, na Blogu Battlefield. Spodziewamy się, że poziom zainteresowania Battlefieldem 4 doprowadzi do powstania wielu spekulacji i plotek – nie dawajcie im wiary!

Dostęp do bety Battlefielda 4 można zagwarantować sobie, kupując limitowaną edycję Medal of Honor: Warfighter, który ukaże się jeszcze w tym roku. Nie będzie to jednak jedyny sposób, by się do niej dostać.

Po ukazaniu się trailera Battlefielda 3: Siły Pancerne gracze zasypali developerów nowymi pytaniami, a oto odpowiedzi na niektóre z nich:

  • W Siłach Pancernych będzie pięć nowych pojazdów, w tym mobilna artyleria, niszczyciel czołgów oraz pojazdy ATV
  • Będzie można odblokować ponad 20 rzeczy specyficznych dla pojazdów
  • Gracze będą mogli się spawnować w nowym helikopterze i strzelać z niego
  • Zostanie wprowadzony tryb gry Tank Superiority, gdzie operatorzy czołgów i piechota będą musieli wykorzystywać swe zdolności, by bronić kluczowych punktów na mapie
  • Maksymalna liczba graczy na konsolach pozostaje równa 24. Gracze mogą oczekiwać, że spodobają się im mapy z dodatku Siły Pancerne, jako że DICE dopasowuje je, mając na uwadze te parametry.

GramTV przedstawia:

Premiera dodatku Siły Pancerne, kosztującego 15 dolarów/1200 Microsoft Points planowana jest na wrzesień. Oczywiście, posiadacze usługi Premium nie będą musieli uiszczać za niego dodatkowych opłat.

Źródło

Komentarze
45
Usunięty
Usunięty
30/07/2012 15:49

Proponuje przeczytać poprzednie posty ze zrozumieniem, wtedy pojmiesz dokładnie o co chodzi. Podpowiem -to, że gry wychodzą z błędami to norma. Jednak sytuacja w której wersja finalna ma ich więcej niż poprzednie buildy już nie, szczególnie jeśli stara się ''lansować'' nowy oparty na przeglądarce system.Przetrzyj oczy, sami twórcy bili się w pierś po tym co zgotowali przeciętnemu Kowalskiemu w dniu premiery.

Liptox
Gramowicz
30/07/2012 15:20
Dnia 29.07.2012 o 23:39, Shinigami napisał:

> - każda gra ma błędy i było też wiele pozycji, które w dniu premiery miały więcej błedów niż w wersji beta. Co raczej nie świadczy dobrze o firmie. Szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że beta ma wyłapać rażące błędy. Rozumiem, że niektórzy nie mogą się z tym pogodzić. Swoją drogą możesz podać te ''wiele pozycji''.

A jest na rynku firma która wypuściła gre bez błędów? Haaaa...to se powiedzieł. Wszystkie gry mają błędy czyli idąc twym tokiem rozumowania to źle świadczy o wszystkich firmach które wypuszczają gry. A co do BETY? Ludzie w becie zamiast wyłapywać błędy to się zagrywają w najlepsze. A później gdy wyjdzie wersja finalna to lament na forach że gra ma mase bugów.

Usunięty
Usunięty
30/07/2012 13:06

- GTA IV (po odpaleniu gry w dniu premiery już był pierwszy patch, który niewiele zmienił)- Gran Turismo 5 (to samo co wyżej, aktualnie łaty 10GB zajmują) wcześniej zamiast GT 5 napisałem GTA 5 przez przypadek.- NFS Undercover (do tej pory gra potrafi mieć niewidzialne barierki w które się uderza itd)- EyePet (zwiechy nawet w kolejnej części EyePet Friends)- Motorstorm Apocalypse (gdzie 1min od startu już niektórzy oszuści są na mecie co jest nierealne do wykonania przy normalnej jeździe, mimo zgłoszeń było tak przez bardzo długi czas lub jest nadal - nie mam już tej gry)- MAG (gdzie wpada się w tekstury budynku i nie można z niego wyjść, jak się nie ma granata lub bazuki to masz problem)To są przykładowe gry i przykładowe błędy, które były przez bardzo długi czas lub nadal są. Gier z błędami z wersji beta czy nawet alpha jest sporo. Niektórzy je poprawiają a inni leją lub idzie im to jak krew z nosa.Taka sytuacja to nie tylko wina developerów / programistów bla bla bla... ale również i graczy. Kiedyś była jedna gra i przechodziło się ją po 100 razy. Aktualnie jest za dużo gier i konkurencja pogania konkurencję. Dodatkowo będąc przez pewien czas beta-testerem widziałem jak niektórzy traktowali wersje beta. Traktowali to jako demo i zamiast zgłaszać błędy narzekali i mówili / pisali (między sobą), że jak wyjdzie pełna wersja to pomyślą nad nia a teraz sobie odpuszczają. Przy takim podejściu nigdy błędów się nie naprawi.Poza tym większość graczy przechodzi grę i chce następną mimo iż potrafi mieć naprawdę wciągającą fabułę i ciekawą rozgrywkę. Zazwyczja się chwalą że już przeszli to, tamto i sramto.Tak jak wspomniałem wcześniej, wszystko ma dwie strony medalu a nie tylko jedną.




Trwa Wczytywanie