Czego możemy spodziewać się po Dragon's Dogma 2?

Adam "Harpen" Berlik
2012/07/31 09:42
5
0

Powstanie gry Dragon's Dogma 2 jest coraz bardziej prawdopodobne. Hideaki Itsuno, producent pierwszej odsłony, wypowiedział się na temat kontynuacji na łamach japońskiego magazynu Famitsu.

Czego możemy spodziewać się po Dragon's Dogma 2?

Dragon's Dogma 2 ma być znacznie większy niż jego poprzednik – stwierdził Hideaki Itsuno z Capcomu i dodał, że bardzo chce stworzyć tę produkcję. Z ostatnich informacji można wywnioskować, że jej oficjalne potwierdzenie jest tylko kwestią czasu, gdyż debiutancka część poradziła sobie całkiem nieźle – sprzedano ponad milion egzemplarzy na całym świecie.

Itsuno w wywiadzie udzielonym Famitsu przyznał, że świat Dragon's Dogma pierwotnie miał być o 1/3 większy, a twórcom udało się zrealizować 60 do 70 proc. pomysłów. Należy się więc spodziewać, że pozostałe rozwiązania znajdziemy w sequelu. Gracze mogą otrzymać możliwość tworzenia zadań zarówno dla siebie, jak i pionków, czyli towarzyszy sterowanych przez zaawansowaną sztuczną inteligencję. Powinna pojawić się także umiejętność wskoczenia na wroga i złapania go.

GramTV przedstawia:

A co Wy byście chcieli zobaczyć w Dragon's Dogma 2?

źródło

Komentarze
5
Usunięty
Usunięty
31/07/2012 18:54
Dnia 31.07.2012 o 10:41, Leos8 napisał:

Bez szybkiej podróży, ale z koniem. Dla mnie to była część magii, żeby zacisnąć zęby i cisnąć drogę powrotną. Tak, z tego co napisałeś, to taki Skyrim 2.0

Najfajniejsze było przemierzenie świata po raz pierwszy. Potem mnie to tylko irytowało jak non stop w tych samych miejscach mnie gobliny atakowały. Świat gry po prostu mnie rozczarował.Konie byłyby idealnym rozwiązaniem.

Dnia 31.07.2012 o 10:41, Leos8 napisał:

No i żeby poziom trudności był większy, bo jak już się wiedziało jak wyfarmić kasę to po zakupie EQ (po 8h gry miałem już 2kk PO ZAKUPIE NAJLEPSZEGO EQ), to byłeś niezniszczalny.

Dla mnie poziom trudności był w porządku, ale całej gry nie przeszedłem więc o końcu się nie wypowiem (Skyrim w pewnym momencie też był dziecinnie prosty).

Dnia 31.07.2012 o 10:41, Leos8 napisał:

A poza tym - owszem, dialogi, technika, port PC.

Port PC? Po tym jak z*** sprawę z Xboxem (pop-up!) nie dziwię się, że nie ryzykowali z PC, to byłaby dopiero kaszana i bubel ;/ Niech DD2 wyjdzie na wszystkie platformy i będzie dopracowany w 100%, nie to co DD.Poza tym te cholerne DLC. Nienawidzę takiego traktowania.

Usunięty
Usunięty
31/07/2012 10:41

Bez szybkiej podróży, ale z koniem. Dla mnie to była część magii, żeby zacisnąć zęby i cisnąć drogę powrotną. Tak, z tego co napisałeś, to taki Skyrim 2.0No i żeby poziom trudności był większy, bo jak już się wiedziało jak wyfarmić kasę to po zakupie EQ (po 8h gry miałem już 2kk PO ZAKUPIE NAJLEPSZEGO EQ), to byłeś niezniszczalny.No i trochę więcej survivalu w tym, to już będę wniebowzięty.A poza tym - owszem, dialogi, technika, port PC.Na dodatek po znalezieniu cholernie dobrej korony oraz stroju dla mojego pena zarabiałem miliony punktów, więc miałem cholerne mocny skład.

dariuszp
Gramowicz
31/07/2012 10:36

Powinni przede wszystkim wyeliminować to co było irytujące w jedynce do granic możliwości.Brak szybkiej podróży działał może w Wiedźminie gdzie lokacje były relatywnie małe i zbite w "okrąg" co sprawiało że ogólnie do każdego miejsca mieliśmy szybki dostęp. W DD świat był ogromny a na drugi koniec lokacji byliśmy wysyłani dość często.Kolejna rzecz to umiejscowienie przeciwników. Odradzali się zawsze ci sami przeciwnicy w tym samym miejscu.Ta gra nudziła prawie tak bardzo jak FarCry 2 pod tym względem.




Trwa Wczytywanie