Activision Blizzard na kwartalnej konferencji podzieliło się danymi dotyczącymi zainteresowania Diablo III. Bobby Kotick i spółka mają mnóstwo powodów do radości.
Activision Blizzard na kwartalnej konferencji podzieliło się danymi dotyczącymi zainteresowania Diablo III. Bobby Kotick i spółka mają mnóstwo powodów do radości.
- Z uwagi na bezprecedensowy napływ użytkowników, namnożyła się w naszych usługach liczba błędów - tłumaczył szef Blizzarda, którego słowa cytuje Seeking Alpha. - Musieliśmy pracować na okrągło, by móc je przezwyciężyć. Większość z nich została usunięta w przeciągu kilku tygodni od premiery - dodał.
Morhaime nie omieszkał także wspomnieć o uruchomieniu domu aukcyjnego i sporych nakładach pracy, jakie jego zespół włożył w wyprodukowanie zawartości, która ma na celu zapewnienie rozrywki tym graczom, którzy skończyli już kampanię. - Mamy nadzieję, że wzmocnimy tym wartość i przedłużymy długowieczność gry - podkreślił.