Dead Island jest przykładem na to, że nie trzeba mieć gigantycznego budżetu i zbierać najwyższych not, by osiągnąć sukces. Podczas GDC Europe opowiadał o tym Guido Eickmeyer z Deep Silver.
Dead Island jest przykładem na to, że nie trzeba mieć gigantycznego budżetu i zbierać najwyższych not, by osiągnąć sukces. Podczas GDC Europe opowiadał o tym Guido Eickmeyer z Deep Silver.
- Właśnie dlatego ludzie wciąż kupują tę grę, nawet wiele miesięcy po premierze, i właśnie dlatego ją kochają - powiedział Eickmeyer, którego cytuje Eurogamer. - Jest to również przyczyna, dla której mamy wysokie oceny od użytkowników. To najbardziej ekscytujący tryb kooperacji dostępny na rynku - dodał.
Przedstawiciel Deep Silver ujawnił również, że co-op Dead Island zapewnił wszystkim swoim graczom 57 milionów godzin (6500 lat) zabawy. Imponujące, prawda?