Dzięki trzem różnorodnym kampaniom każdy znajdzie w Resident Evil 6 coś dla siebie - przekonuje Michael Pattison z Capcomu. A nam nie pozostaje nic innego, jak trzymać za słowo.
Dzięki trzem różnorodnym kampaniom każdy znajdzie w Resident Evil 6 coś dla siebie - przekonuje Michael Pattison z Capcomu. A nam nie pozostaje nic innego, jak trzymać za słowo.
- Mam nadzieję, że uda nam się usatysfakcjonować największą publikę w historii serii. Ważne jest, byśmy zdołali utrzymać bazę naszych fanów, ponieważ to ona jest kluczowa dla sprzedaży. To fani definiują produkt - podkreśla. Zdaniem Pattisona producenci Resident Evil 6 spisali się na medal i wręcz wykonali więcej pracy niż od nich oczekiwano.
- Stworzyli trzy osobne scenariusze, spośród których każdy dostarcza coś wyjątkowego dla określonej grupy graczy. Dzięki temu coś dla siebie znajdą zarówno fani, jak i użytkownicy dopiero zapoznający się z marką - dodaje.
Czy rzeczywiście Resident Evil 6 dostarczy pozytywnych wrażeń większości nabywców? O tym przekonamy się 2 października, gdy gra zadebiutuje na Xboksie 360 i PlayStation 3. W późniejszym terminie trafi ona również na pecety.