Dyrektor kreatywny Assassin’s Creed III, Alex Hutchinson, uważa, że wydawanie co roku gier z tej serii pozwala na podtrzymywanie zainteresowania marką i póki nie cierpi na tym jakość, wszystko jest w porządku.
Dyrektor kreatywny Assassin’s Creed III, Alex Hutchinson, uważa, że wydawanie co roku gier z tej serii pozwala na podtrzymywanie zainteresowania marką i póki nie cierpi na tym jakość, wszystko jest w porządku.
- Twierdzenie, że wydawanie gier co roku jest zbyt częste, uważam za dziwne – powiedział Hutchinson, dodając, że dzięki temu fani nie zapominają o serii, a Ubisoft „może kontynuować opowieść”. – Gdyby Radiohead wydawało albumy co miesiąc, kupowałbym je. Chodzi tylko o jakość.
Gdy Assassin’s Creed II okazało się wielkim hitem, Ubisoft rozpoczął prace równocześnie nad Brotherhood i Assassin’s Creed III. W późniejszym czasie została wydana kolejna część, Assassin’s Creed Revelations, zamykająca ostatni rozdział w życiu Ezio. „Trójka” powstawała zatem najdłużej i wszystko wskazuje na to, że będzie to jak dotąd największa i najlepsza część serii, wnosząca wiele nowości. Hutchinson zapewnił, że ekipa traktuje ten tytuł jak zupełnie nową markę i powiedział, że „Assassin’s Creed III jest tak odmienne od Assassin’s Creed II, jak Medal of Honor od Call of Duty”.
Assassin’s Creed III ukaże się 31 października na PS3 i Xboksie 360, 23 listopada na PC.