Szef Quantic Dream opowiada o wytężonej ponad miarę pracy aktorów zatrudnionych przy Beyond: Two Souls i o tym, o czym tak naprawdę jest ta gra.
Szef Quantic Dream opowiada o wytężonej ponad miarę pracy aktorów zatrudnionych przy Beyond: Two Souls i o tym, o czym tak naprawdę jest ta gra.
W Beyond: Two Souls liczyć się będą zresztą nie tylko głosowe umiejętności zatrudnionych aktorów. - Uzyskaliśmy kolejny wymiar w grze aktorskiej, ponieważ uchwyciliśmy cały ich występ, by oddać także mowę ciała. Kiedy patrzysz na mnie gdy to mówię, widzisz jak to mówię. Przy motion capture traci się ten efekt - tłumaczy Cage.
Wyjawia on również, że Beyond: Two Souls ma podobny budżet, jak poprzednia produkcja Quantic Dream, Heavy Rain. Nie tylko pod tym względem oba tytuły będą zresztą do siebie podobne. - Ta gra nie skupia się na ukazaniu zjawisk paranormalnych. Ona jest o relacjach, rozwoju i tym, jak pewne wydarzenia z życia kształtują twoją osobowość - wyjaśnia.
- Jest o śmierci, czyli o czymś, co pewnego dnia dotknie każdego z nas. Jest o emocjach odczuwanych przez ludzi, o tym jak myślą, jak się zachowują i jak boją się śmierci - o tym, co czeka nas po drugiej stronie - dodaje Cage.