CD Projekt RED przez pewien czas rozważał dodanie walki dwoma mieczami w Wiedźminie 2. Niestety, dobry pomysł to nie wszystko, pod uwagę trzeba brać dodatkowo wysiłek włożony w jego realizację.
CD Projekt RED przez pewien czas rozważał dodanie walki dwoma mieczami w Wiedźminie 2. Niestety, dobry pomysł to nie wszystko, pod uwagę trzeba brać dodatkowo wysiłek włożony w jego realizację.
- Mieliśmy zaimplementować (walkę dwoma mieczami) w Wiedźminie 2 – powiedział przedstawiciel CD Projekt RED, Marek Ziemak. – Naprawdę chcieliśmy dodać tę funkcję, ale zaczęliśmy rozmyślać nad konsekwencjami podjęcia takiej decyzji. Chociaż nowy sposób walki wyglądałby świetnie, to efektem ubocznym byłoby stworzenie bardzo skomplikowanych animacji, a mieliśmy tylko jednego kaskadera. Prawdopodobnie byłoby to zatem ciężkie zadanie.
Ziemak wyjaśnił, że każdą nową propozycję należy poddać analizie i przekonać się, ile wysiłku trzeba byłoby włożyć we wprowadzenie danego pomysłu w życie i ile by to kosztowało. Dzięki matematycznym obliczeniom cała ekipa, łącznie z pomysłodawcą, zaczyna patrzeć na idee z innej perspektywy i bardziej obiektywnie oceniać plusy i minusy proponowanego rozwiązania.