Tworzenie Wasteland 2 znacznie szybsze bez wtrącania się korporacji

Małgorzata Trzyna
2012/08/23 17:20
1
0

Brian Fargo z InXile Entertainment jest zadowolony, że nikt nie sprawuje nadzoru nad tworzeniem Wasteland 2. Dzięki niezależności studia prace nad grą idą znacznie sprawniej.

Tworzenie Wasteland 2 znacznie szybsze bez wtrącania się korporacji

- Pracujemy nad Wasteland 2 już od około 100 dni, bez żadnego wtrącania się korporacyjnego władcy – powiedział Fargo podczas rozmowy z GamesIndustry. – Stworzyliśmy już setki stron projektu, zaimplementowaliśmy pierwszą muzykę, mamy podstawowy interfejs, który już działa i zrobiliśmy pierwsze zrzuty ekranu.

GramTV przedstawia:

Fargo dodał, że dzięki temu, że nikt nie przeszkadza w tworzeniu gry, InXile może znacznie efektywniej pracować. Dzięki kampanii Kickstarter twórcom udało się zebrać prawie 3 miliony dolarów na Wasteland 2, czyli trzykrotnie więcej, niż początkowo zakładano. Fargo wierzy, że w przyszłości wsparcie ze strony fanów nie będzie kończyło się na zbiórce pieniędzy. Wyjaśnił, że ekipa wybrała silnik Unity nie tylko ze względu na techniczne aspekty, lecz przez możliwość komunikacji i dzielenia się wiedzą; a siły tłumu nie można lekceważyć.

Komentarze
1
Crask
Gramowicz
23/08/2012 18:22

W przypadku tego typu cRPGów, które w dzisiejszych czasach uważane są za gry niszowe jest to szczególnie ważne. Większość wydawców chciała by trafić do odbiorców Skyrima, CoD''a, Batmana i gier z facebooka, a kompromisy mogły by zabić całą ideę Wastelands 2.Btw. growe zgredy mają kolejnego kickstartera do obserwacji. http://www.kickstarter.com/projects/165500047/broken-sword-the-serpents-curse-adventurePowrót Broken Sworda do klasycznego 2D, do tego sporo osób z ekipy która pracowała przy pierwszych częściach. Zapowiada się obiecująco.