Katowickie studio Tabasco Interactive podzieliło się z nami najnowszymi informacjami o swoim enigmatycznym "projekcie Bogart". Przede wszystkim od dziś nazwa kodowa projektu zniknie, a pojawi się właściwy tytuł: BRUCE, The Game.
Katowickie studio Tabasco Interactive podzieliło się z nami najnowszymi informacjami o swoim enigmatycznym "projekcie Bogart". Przede wszystkim od dziś nazwa kodowa projektu zniknie, a pojawi się właściwy tytuł: BRUCE, The Game.
Specyficznych pomysłów jest tu naprawdę dużo, również w warstwie koncepcji rozgrywki. Platformówka z Max Paynowym efektem "bullet time"? Jak najbardziej, do tego efekty specjalne w postaci przejść w pełny kontrast czerni i bieli, gdzie jedynym pojawiającym się kolorem jest czerwień krwi. To jednak nie wszystko. W BRUCE, The Game będzie też możliwość skradania się i zaskakiwania przeciwnika dzięki umiejętnemu wykorzystaniu otoczenia i jego zniszczalnych elementów. No i fabuła, przedstawiana w formie komiksu, gdzie napatrzymy się z detalami na naszego bohatera. Czy wspominaliśmy, że tytułowy Bruce przypomina... takiego bardzo znanego twardziela, również o imieniu Bruce?
Zespół Tabasco ma w planach również oddanie graczom możliwości tworzenia własnych komiksów za pomocą kart zdobywanych w trakcie progresu w grze. Całość zaś, ma być zespolona z Facebookiem – promocja (dla gry) i zabawa (memy!) w jednym. Sprytne!BRUCE, The Game nie ma jeszcze określonej daty premiery, ale według planów powstać ma na trzy platformy: w pierwszej kolejności na PC, potem zaś również na Xbox 360 i PlayStation 3. Zgadujemy, że w wypadku konsol trafi po prostu do cyfrowej dystrybucji.