David Cage chwali sobie swobodę, jaką w doborze kolejnych projektów zapewnia mu Sony. Jest on przekonany, że inni wydawcy nakłanialiby go do stworzenia drugiej części Heavy Raina.
David Cage chwali sobie swobodę, jaką w doborze kolejnych projektów zapewnia mu Sony. Jest on przekonany, że inni wydawcy nakłanialiby go do stworzenia drugiej części Heavy Raina.
Naturalną konsekwencją takiej sytuacji jest zwykle rozpoczęcie prac nad kontynuacją. Quantic Dream wybrało jednak inną drogę, stawiając na kolejną nową markę - Beyond: Two Souls. Szef studia, David Cage, zapytany przez dziennikarza Gamasutry o to, czy ciężko było przekonać Sony do tej decyzji, odpowiedział, że jego ekipa cieszy się całkowitą wolnością w tej sferze.
- Nie byliśmy do niczego przymuszani. Wielu wydawców po sukcesie Heavy Raina powiedziałoby: "musicie zrobić Heavy Rain 2. I róbcie co chcecie, byle nazywało się to Heavy Rain 2". Nigdy nie odbyliśmy z Sony tego typu rozmowy. Przedstawiciele firmy po prostu zapytali mnie: "Co dalej? Co zamierzasz teraz robić?". Przedstawiłem im swój pomysł, a oni od razu stwierdzili, że zapowiada się świetnie - wspominał David Cage.
A Waszym zdaniem Quantic Dream dokonało słusznego wyboru decydując się na rozstanie z Heavy Rainem na rzecz kolejnej nowej marki? Czekamy na Wasze opinie w komentarzach.